اولین رابطه جنسی، دانستنی های رابطه زناشویی اول

اولین رابطه جنسی، یک تجربه پیچیده، لذت بخش و همراه با اضطراب و پریشانی ایست. ما می دانیم که مفهوم «از دست دادن» می تواند اعصاب خردکن باشد. چه مستقیم، و چه غیرمستقیم می خواهید رابطه جنسی داشته باشید، ما چند نکته مهم برای اطمینان از درستی رابطه جنسی به شما آموزش می دهیم.

1. برای اولین رابطه جنسی آماده باشید!

آمادگی برای رابطه جنسی اول ممکن است کمی غیرممکن به نظر برسد، اما واقعاً مهمترین نکته است. آیا آماده اید؟ رابطه جنسی، سوا از اینکه یک فعالیت کاملاً طبیعی و فیزیکی است، یک فعالیت عاطفی نیز هست. فشار و تنش ممکن است برای شما یا شریک زندگیتان تسلط پیدا کند، و این کاملا طبیعی است که کمی احساس فشار کنید.

اگر عصبی هستید، یک دقیقه وقت بگذارید و به این فکر کنید که آیا این همان چیزی است که در حال حاضر می‌خواهید یا خیر، به این فکر کنید که تحت فشار نیستید، و این رابطه با کسی است که شما به او اعتماد دارید.

ممکن است توقعات زیادی در مورد رابطه جنسی داشته باشید، اما بیایید صادق باشیم. اغلب اولین بارها با هیاهوها و انتظارات ما مطابقت ندارد. ممکن است سخت باشد، ممکن است کمی دردناک باشد یا حتی قبل از اینکه متوجه شوید تمام شود! در حالی که احساس آمادگی عاطفی ضروری است، اما وسایل پیشگری نیز باعث می شود تا ذهن شما راحت باشد و لذت را افزایش دهد. همراه با استفاده از کاندوم برای محافظت از خود در برابر عفونت های مقاربتی (STIs) و بارداری ناخواسته، برخی از روان کننده های مبتنی بر آب کمک می کند تا اوضاع کمی راحت تر پیش رود. در صورتی که دچار اختلالات جنسی شده اید می توانید با مراجعه به یک روانشناس سکستراپی برای درمان مشکلات جنسی خود مشاوره دریافت نمایید.


مقاله مرتبط: ترس از رابطه جنسی و دخول در خانم ها


2. رضایت دوطرف

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که مطمئن شویم هر دو طرف واقعاً می خواهند رابطه جنسی داشته باشند.

به صحبت کردن با شریک زندگی خود ادامه دهید، به او بگویید چه احساسی دارید. اشکالی ندارد که نظر خود را تغییر دهید، و اگر هر یک از شما احساس ناراحتی کردید، نفس بکشید و زمانی که هر دو آماده بودید دوباره تلاش کنید.

به یاد داشته باشید، اگر یکی از شرکا مست باشد یا احساس فشار کند، این نیز به عنوان “رضایت” به حساب نمی آید. بهترین کار برقراری ارتباط است. از همدیگر بپرسید که در طول مسیر رابطه چه احساسی دارید و اگر روشی باب میل یکی از طرفین نبود، آن را حذف کنید.

3. در مورد انواع مختلف رابطه جنسی مطالعه کنید

رابطه، رابطه است، درست است؟ خب نه. سکس می تواند برای افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد و راه های مختلفی وجود دارد که می توانید “سکس” داشته باشید.

به عنوان مثال، رابطه جنسی دهانی زمانی است که از دهان خود برای لیسیدن و مکیدن اندام تناسلی فرد مقابل استفاده می کنید. رابطه جنسی واژینال به رابطه جنسی ای گفته می شود که آلت تناسلی به داخل واژن می رود و رابطه مقعدی به زمانی گفته می شود که آلت تناسلی وارد مقعد می شود. با این حال، به طور کلی، وقتی مردم در مورد “برای اولین بار رابطه جنسی” صحبت می کنند، به داشتن رابطه جنسی واژینال یا مقعدی اشاره می کنند.

در حالی که بدون بررسی درستی و غلطی هرکدام از اینها، ممکن است مکانیزم همه اینها کمی متفاوت باشد. هر طور که اولین بار را انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که کاندوم تنها راه محافظت 100% از خود در برابر HIV، STI و بارداری ناخواسته است.

4. پیش بازی، عشق بازی و صحبت!

پیش از اولین رابطه جنسی، ممکن است زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد “نتیجه نهایی” کنید. این طبیعی است، ولی صرف حداکثر زمان ممکن برای پیش بازی می تواند به شما و شریک زندگیتان کمک کند تا از رابطه جنسی لذت ببرید و خطر آسیب دیدن را در اولین بار رابطه جنسی کاهش دهید!

پیش بازی، هر کاری است که احساس خوشایندی به طرف مقابل بدهد. ممکن است شریک زندگی خود را ببوسید، احساس کنید، لیس بزنید و تحریک کنید تا برای مرحله بعدی آماده باشید.

این عشق بازی و پیش بازی، مکانیک رابطه جنسی را آسان تر می کند. در مردان، آلت تناسلی او باید نعوظ باشد تا بسته به نوع رابطه جنسی شما راحت‌تر وارد مقعد یا واژن شود. زنان هنگامی که خیس هستند، این یک روان کننده طبیعی است تا آلت تناسلی راحت تر به داخل بلغزد.

همچنین، راز کوچک پیش بازی، این است که شما برای رسیدن به ارگاسم نیازی به رابطه جنسی ندارید! در واقع، بسیاری از مردم واقعاً به رابطه جنسی نافذ نمی‌رسند، زیرا در طول مسیر بسیار سرگرم می‌شوند.

5. در اولین رابطه جنسی با یکدیگر صحبت کنید

سکس باید سرگرم کننده باشد! یکی از راه‌های اطمینان از اینکه این اتفاق می‌افتد این است که با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید.

برخی چیزها ممکن است احساس خوبی نداشته باشند – بنابراین ممکن است بخواهید آنها را کاهش دهند یا متوقف کنند. چیزهای دیگر ممکن است شگفت انگیز به نظر برسند و ممکن است بخواهید که شریک زندگی تان به انجام آن کارها ادامه دهد! ممکن است دوست داشته باشید وقتی شریک زندگیتان یک منطقه خاص شما را لمس می کند، متوجه شوید که باید آن را آهسته یا سریع دهد… اما طرف مقابل که علم غیب ندارد! چگونه می تواند بفهمند مگر اینکه به طریقی با آنها ارتباط برقرار کنید؟

از سرنخ های فیزیکی استفاده کنید – به آرامی ناله کنید، لبخندی آگاهانه به آنها بدهید یا در گوش آنها زمزمه کنید. یا فقط می توانید بگویید: “بله، بیشتر!”

متوجه منظور ما شدید!

در اغلب موارد، شریک زندگی شما عاشق این واقعیت است که شما را به نحوی تحریک کند، و این باعث می شود که او بیشتر تحریک شود. پس اجازه دهید تحریک شدن شما را متوجه شود، این که چه احساسی دقیقا دارید و از آنها بخواهید همین کار را انجام دهند.

چه برای اولین بار باشد که رابطه جنسی داشته باشید، چه برای صدمین بار، هر بار ممکن است چیز متفاوتی بخواهید، بنابراین صحبت کردن بهترین راه برای رسیدن به اوج لذت است!

3.4/5 - (5 امتیاز)
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0