روانشناس ایرانی در دبی، مشاور خوب در امارات

چطور روانشناس خوب ایرانی در دبی پیدا کنیم؟

ایزانیان زیادی به دلایلی چون تحصیل، کار و اقامت به کشور های دیگر سفر یا نقل مکان می کنند. ممکن است؛ در ابتدای مهاجرت به دلیل تفاوت فرهنگی و زبانی نتوانند برای مشاوره و راهنمایی از روانشناسان بومی آن کشور کمک بگیرند. در نتیجه ترجیح می دهند؛ برای گرفتن مشاوره بهتر از مشاوران ایرانی و هم زبان خود راهنمایی بگریند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و سادگی در استفاده از ابزار ارتباطی به راحتی می توانید در کشور دبی از راه مشاوره آنلاین مشاوره و راهنمایی برای رفع مشکلات خود دریافت کنید. و از طریق واتس آپ با روانشناسان و مشاوران ایرانی ارتباط برقرار کنید.

روانشناس خوب کیست؟ (روانشناس ایرانی در دبی)

یک روانشناس خوب برای ممتاز بودن در کار خود باید در ابتدا، دانش آکادمیک جامعی از رشته و حوزه تخصصی خود داشته باشد. علاوه بر این باید از اخبار و پژوهش های به روز روانشناسی و روانکاوی و متد های به روز درمان مطلع باشد. همچنین باید دیدی و تفکری روشن و منعطف برای درک کردن شرایط مختلف بیماران و مراجعه کننده گان داشته باشد. او باید در وهله اول برای فرد مراجعه کننده شنونده خوبی باشد. و با دقت و تیز بینی بتواند ریشه مشکلات فرد را شناسایی کند. روانشناس خوب باید در درک رفتار دیگران بسیار نکته سنج باشد؛ تا بتواند از شیوه ی یا روش های درمانی برای بهبود بیمار استفاده کند. همچنین روانشناسان خود باید از صداقت، صبوری و عزت نفس بالای برخودار باشند. امروزه نقش روانشناسان و روانپزشکان در جوامع مختلف نقش کلیدی در سلامت روان انسان ها برای زندگی بهتر و طولانی تر دارند.

روانشناسان در چه زمینه های مشاوره می دهند؟

روانشناسان با توجه به تخصص و مدرک دانشگاهی که دارند و در آن واجد شرایط هستند؛ مشاوره می دهند. وظایف یک روانشانس راهنمایی، مشاوره و درمان را است. روانشاسی شاخه ها و گرایش های مختلفی دارد؛ که هر کدام به طور ختصصی در یکی از این گرایش ها مهارت و فعالیت دارند.  برخی از رایج ترین رشته های روانشناسی شامل:

  • روانشناس بالینی
  • روانشناس عمومی
  • روانشناس سلامت
  • روانشناس کودکان
  • رونشناس مشاوره تحصیلی و شغلی
  • روانشناس خانواده (زوج درمانی)

روانشناس ایرانی در دبی چه مشاوره ای را ارائه می دهد؟

روانشناسان ایرانی در دبی، می توانند بر اساس مهارت و دانش خود با استفاده از ابزار های ارتباطی پیشرفته امروزی و حتی با شرایط زمانی و مکانی مختلف از ایران با شما در دبی ارتباط بگیرند. و با استفاده از برنامه ای معین درمانی از راه دور در کنار شما باشند و در رفع و بهبود مشکل یا مشکلات شما اثر گذار واقع شوند. و بهترین راهنمایی را از طریق مشاوره آنلاین به شما ارائه دهند.

امتیاز دهید.
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0