مشاوره خانواده آنلاین، بهترین مشاور

به طور کلی مشاوره خانواده بصورت حضوری یا اگر وقت کافی یا زمان کافی ندارید، مشاوره آنلاین خانواده کاربردهای زیادی دارد. چه اعضای خانواده شما هر روز با هم دعوا کنند و چه مواقعی که کسی با یکدیگر حتی صحبت نمی کند، خانواده درمانی می تواند کمک کننده باشد.

چالش اصلی خانواده درمانی حضوری این است که همه در یک زمان با هم باید حضور داشته باشند. با این حال، با مشاوره آنلاین خانواده درمانی و مشاوره آنلاین 24 ساعته، همه شما و اعضای خانواده می توانید در مکان های مختلف باشید و همچنان با یکدیگر و با یک خانواده درمانگر خوب در یک زمان ارتباط برقرار کنید. در واقع نشان داده شده است که خانواده درمانی آنلاین موثرتر از خانواده درمانی حضوری است. بر اساس گزارش انجمن بین‌المللی مشاوران ازدواج و خانواده، 57 درصد از خانواده‌هایی که از درمان آنلاین استفاده کرده‌اند، در مقایسه با 42 درصد از خانواده‌هایی که در مشاوره‌های سنتی حضوری شرکت می‌کنند، موفق بوده‌اند. در ادامه این مقاله از ذهن آرا متوجه خواهید شد که چرا این نوع درمان ممکن است برای شما و خانواده‌تان مفید باشد.

مزایای مشاوره خانواده آنلاین

اگر شما و خانواده‌تان از قبل در روابط خود با مشکلاتی روبرو هستید، حتی تلاش برای ترتیب دادن جلسات مشاوره آنلاین خانواده ممکن است مانند یک چالش غیرقابل حل به نظر برسد. اعضای خانواده در سنین مختلف و مراحل مختلف زندگی ممکن است در تلاش برای یافتن برنامه درمانی مناسب برای همه، چه رسد به مکان فیزیکی، نسبت به یکدیگر احساس ناامیدی بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، اگر یکی از اعضای خانواده با یک موضوع روانشناختی مانند اضطراب اجتماعی یا اختلال شخصیت مرزی سروکار دارد، مراجعه به درمان حضوری ممکن است چالش‌برانگیزتر باشد و می‌تواند باعث ناراحتی بیشتر شود.

مشاوره آنلاین با بهترین مشاور آنلاین و رزرو نوبت مشاوره را برای همه آسان تر و انعطاف پذیرتر می کند. نیازی نیست که برنامه خود را مجدداً تنظیم کنید، شما اینگونه تا دقیقه 90 هم می توانید وقت خود را جابه جا کنید. همچنین رانندگی و ترافیک مسیر کلینیک را دیگر ندارید. به‌علاوه، در جایی صحبت می‌کنید که احتمالاً احساس راحتی بیشتری می‌کنید، به خصوص اگر از خانه تماس بگیرید.

مشاوره خانواده و خانواده درمانی آنلاین چه نوع مشکلاتی را درمان می کند؟

خانواده درمانی آنلاین می تواند هر نوع مشکل یا نگرانی را در خانواده شما برطرف کند. برخی از رایج ترین عبارتند از:

ارتباطات: مخصوصاً برای خانواده‌هایی که اعضای نوجوان دارند یا تفاوت‌های سیاسی گسترده‌ای دارند، صحبت سازنده با شکاف‌های نسلی و دیدگاه‌های متفاوت دشوار است. مشاوره آنلاین خانواده و مشاوره 24 ساعته ذهن آرا می‌تواند به همه این فرصت را بدهد که احساس کنند شنیده می‌شوند.

مصرف مواد: در کنار تأثیرات جسمی و روانی که مصرف مواد می‌تواند بر یک فرد داشته باشد، اعضای خانواده و سایر عزیزان او می‌توانند در نتیجه اختلال مصرف الکل یا مواد دچار ناراحتی شوند. روانشناس آنلاین می تواند فضایی را برای بازگشایی این مسائل و همچنین فرصت هایی برای مداخله مراقبتی فراهم کند.

مسائل دو خانواده در ازدواج: گرد هم آوردن دو خانواده از طریق ازدواج این پتانسیل را دارد که زندگی همه افراد را غنی کند، اما همچنین می تواند احساسات غم و اندوه، رنجش یا حسادت را برانگیزد؛ این مسئله زمانی که ازدواج مجدد باشد و کودکانی هم وجود داشته باشند سخت تر هم هست. زیرا برادران و خواهران ناتی یاد می گیرند زندگی خود را با هم ترکیب کنند. صحبت کردن در مورد این مسائل، چه فعالانه و چه پاسخگو، می تواند کمک کننده باشد.

سوء استفاده از هر نوع: سوء استفاده عاطفی، غفلت‌آمیز، مالی یا فیزیکی، باید قبل از اینکه طرفین شروع به حرکت کنند، آشکار شود و به طور کامل مورد توجه قرار گیرد. یک روانشناس خوب دارای مجوز می تواند در هدایت این مکالمات در یک فضای امن تفاوت ایجاد کند و درمان آنلاین فاصله ای را که ممکن است ضروری باشد فراهم می کند. یک درمانگر همچنین می‌تواند حمایت فردی از گیرنده/های سوء استفاده ارائه دهد و راه‌های عملی را برای ایمنی و سلامتی آینده توصیه کند.

رویدادهای آسیب زا مانند مرگ یا طلاق: هر نوع از دست دادن به یک خانواده می تواند توسط همه اعضای آن به طرق مختلف احساس شود. مشاوره آنلاین می‌تواند به هر فرد فضایی برای سوگواری بدهد، در حالی که به خانواده کمک می‌کند تا به‌عنوان تیمی دلسوز و حامی یکدیگر پیش بروند. در این زمینه هم می توانید از یک مشاوره آنلاین خانواده کمک بگیرید.

مسائل رفتاری: برخی از کودکان و نوجوانان برای عبور از مشکلات رفتاری – در خانه، مدرسه، و یا در محیط‌های دیگر – به حمایت بیشتری نیاز دارند و بزرگسالان خانواده نیز ممکن است از حمایت حرفه‌ای برای عبور از این مشکلات بهره ببرند.

خیانت: اگر یکی از طرفین به هر جهت به دیگری خیانت کند (امور جنسی یا عاطفی، عدم صداقت مالی، و غیره)، قبل از اینکه رابطه پیش برود یا به پایان برسد، باید اعتماد را ترمیم کرد. یک مشاور آنلاین می‌تواند از طریق بحث‌های لازم از هر یک از طرفین حمایت کند، حتی اگر یکی یا هر دو طرف دیگر در یک مکان راحت نباشند.

چه نوع تکنیک های مشاوره ای را می توان به صورت آنلاین انجام داد؟

تکنیک هایی که برای مشاوره سنتی و حضوری کار می کنند نیز می توانند به صورت آنلاین با موفقیت یکسان مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، مشاوران آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف معمولاً از طریق پیام‌های متنی، چت آنلاین، تماس‌های تلفنی و ویدیویی و محتوای تعاملی در دسترس هستند. به لطف این ارتباط، مشاوران آنلاین می‌توانند برای مسائل خانوادگی حاد و مداوم کمک کنند.

چگونه مشاوره آنلاین خانواده می تواند برای خانواده من مفید باشد؟

مشاوره آنلاین می تواند برای هر موضوعی اثرگذار باشد، درست مانند مشاوره معمولی، اما معمولاً هنگام ملاقات آنلاین، تضاد کمتری وجود دارد. وقتی واقعاً با افراد دیگر در اتاق نیستید، راحت‌تر می‌توانید حرف خود را باز کنید و نظر خود را بیان کنید.

مهم نیست که خانواده شما با چه مشکلاتی روبرو هستند (و هر خانواده ای برخی از آنها را دارد)، خانواده درمانی آنلاین با بهترین مشاور آنلاین می تواند به شما در حل آنها کمک کند. شاید احساس می کنید خانواده تان از هم جدا شده اند یا یکی از عزیزانتان را از دست داده اید. صرف نظر از موقعیت، مشاوره آنلاین می تواند کمک کند، به خصوص اگر این یک موضوع حساس باشد که اگر همه در یک فضا باشند، می تواند بسیار شدید باشد و در مورد آن بحث شود.

به‌ویژه از زمان شروع همه‌گیری COVID-19، درمان آنلاین روز به روز در ایالات متحده محبوب‌تر شده است و قطعا پس از کرونا نیز مهم خواهد بود. اگر اعضای خانواده شما برای برقراری ارتباط یا کنار آمدن با هم مشکل دارند، یا اگر احساس می کنید هیچ کس در خانواده شما را درک نمی کند، مشاوره آنلاین برای خانواده شما مناسب است.

مطالعات موردی نشان داده‌اند که می‌توان یک «اتحاد درمانی مؤثر» را از طریق جلسات آنلاین درمانی والدین-کودک ایجاد کرد. پیگیری حمایت حرفه ای ممکن است خانواده شما را به هم نزدیکتر کند. اگرچه در حال حاضر قادر به ارائه خدمات خانواده درمانی نیست، اما در دسترس بودن و انعطاف‌پذیری درمان آنلاین با ذهن آرا، آن را برای افراد در هر سنی که به دنبال کمک و راهنمایی در مورد مسائل خانوادگی خود هستند، مناسب می‌کند.

اگر به دنبال بهترین مشاوره خانواده آنلاین برای سراسر ایران و حتی خارج از کشور هستید حتما با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید. برای مشاوره آنلاین خانواده می توانید از طریق واتس آپ به شماره 09330795040 پیام ارسال کنید تا در اسرع وقت کارشناسان همیشه آنلاین ذهن آرا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع betterhelp
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 13 =

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0