روانشناس خوب در تهرانپارس، مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران

روانشناس خوب در تهرانپارس! مرکز مشاوره تهرانپارس! طبیعی است که هر فردی اگر نیاز به خدمتی داشته باشد، در محله خود به دنبال آن بگردد. شاید شما هم به دنبال روانشناس خوب در تهرانپارس یا مرکز مشاوره خانواده در تهرانپارس و یا مرکز روانشناسی کودک در تهرانپارس باشید، اما یک متخصص روانشناسی یا به طور کلی خدمات مشاوره و روانشناسی خوب چیزی نیست که بتوان آن را مانند سایر خدمات در همه جا یافت.

امروز قصد داریم مرکز روانشناسی ذهن آرا تخصصی ترین مرکز روانشناسی در تهران، را به شما عزیزان معرفی کنیم. مرکز روانشناسی ذهن آرا واقع در قلهک است، اما کیفیت خدمات و متخصصین زبده عاملی شده است که بسیاری از افراد از سایر محله های تهران از جمله تهرانپارس، فلکه اول تهرانپارس، فلکه دوم تهرانپارس و فلکه سوم و نارمک و حتی سایر شهرهای کشور مراجعه کننده ما باشند.

مرکز مشاوره تهرانپارس برای اهالی تهرانپارس چه مزیت هایی دارد؟

روانشناس خوب در تهرانپارس

مزیت هایی که باعث می شوند که یک مراجع علاوه بر دوری راه مرکز ذهن آرا را ترجیح دهد عبارتند از:

1- حضور روانشناس خوب در مرکز مشاوره تهرانپارس

هنگامی که برای مشکل خاصی به روانشناس مراجعه می‌کنید، باید مطمئن باشید که درمانگر شما آموزش‌های لازم را در حوزه تخصصی خود دریافت کرده است. در یک مرکز روانشناسی حضور روانشناس خوب ضرورت دارد. هم‌چنین حضور افراد متخصص در حوزه‌های مختلف به یک مرکز این امتیاز را می‌دهد که بتواند در زمینه‌های مختلف به مراجعان خود خدمت رسانی کند. حضور روانشناسان بالینی، متخصصان در حوزه کودک و نوجوان، خانواده، ازدواج، مشاوران تحصیلی و… در یک مرکز مشاوره منجر به افزایش کارایی آن خواهد شد.

2- بهترین مرکز مشاوره دارای کادری مجرب است

قرار گرفتن تجربه در کنار تخصص میزان بازدهی درمان را تا حد زیادی بالا خواهد برد. توجه داشته باشید که  هیچ کدام از این دو مورد به تنهایی کافی نیستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند میزان رضایت و موفقیت در درمان بالا خواهد رفت. تحقیق در مورد میزان تجربه کاری یک مرکز مشاوره و کادر آن به شما در داشتن انتخاب درست کمک بسیاری خواهد کرد.

3- مجوز فعالیت در مرکز مشاوره تهرانپارس ضروری است

ممکن است برخی از مراکز بدون داشتن مجوز قانونی، به ارائه خدمات روان درمانی بپردازند. در حالی که انجام خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه روانشناسی نیازمند مجوز و اخذ پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی کشور است.

4- استفاده از روش‌های درمانی جدید

نوع خدمات درمانی که در یک مرکز مشاوره ارائه می‌شود، آن را از سایر مراکز ممتاز می‌کند. درمانگران در مراکز مشاوره باید از نظر علمی مطابق علم روز باشند و از روش‌های نوین درمان انواع اختلالات روانی، آگاهی داشته باشند. درمان‌هایی نظیر درمان شناختی-رفتاری، روان پویشی کوتاه مدت و طرحواره درمانی از جمله روش‌های رایجی هستند که در مراکز مشاوره ارائه می‌شوند.

5- وجود تجهیزات کافی در مرکز مشاوره تهرانپارس

در درمان برخی از اختلال‌ها نظیر اختلال بیش فعالی روش‌های خاصی نظیر بیوفیدبک و نوروفیدبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها به دستگاه‌های خاصی نیازمندند و درمانگران برای استفاده از آن‌ها باید آموزش‌های لازم را دیده باشند. وجود این تجهیزات در یک مرکز مشاوره می‌تواند امتیازی برای آن محسوب شود. هم‌چنین وجود تست‌های روانشناسی که در تشخیص اختلالات روانی و تخمین ضریب هوشی افراد به کار می‌روند در یک مرکز مشاوره ضرورت دارد.

6- تنوع در ارائه خدمات در بهترین مرکز مشاوره در تهران

ممکن است همه افراد دسترسی به مرکز مشاوره مورد نظر خود را نداشته باشند. اگر در کنار خدمات مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و آنلاین نیز در دستور کار مرکز مشاوره قرار داشته باشد به مراجعان کمک می‌شود تا فارغ از مشکلاتی نظیر رفت و آمد و دوری راه بتوانند از خدمات با کیفیت مشاوره روانشناسی استفاده کنند.

7- ارائه خدمات آموزشی و جلسات کارگاهی

برخی از مراکز مشاوره با استفاده از مدرسین متخصص در حوزه روانشناسی به برگزاری کارگاه‌هایی برای عموم اقدام می‌کنند. کارگاه‌هایی نظیر آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های ارتباطی، کارگاه‌های سخنوری و… در ارتقای کارکرد افراد و افزایش سلامت روان آن‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت. در نتیجه برگزاری این کارگاه‌ها مزیتی برای یک مرکز مشاوره محسوب می‌شوند.

شما عزیزان علاوه بر مزیت های اصلی بالا دسترسی راحت به مرکز روانشناسی ذهن آرا و همچنین تعرفه های معقول و منطقی را نیز می توانید اضافه کنید. طبیعتا مراجعه به یک مرکز مشاوره کمی دورتر ولی با بازدهی بیشتر خیلی بهتر از یک مرکز روانشناسی در تهرانپارس است که قرار است شما روزها و ساعات خود را سپری کنید و نتیجه ای نگیرید.

برخی از توانایی های مشاور روانشناس در تهرانپارس

1- توانایی تجزیه و تحلیل و شناخت مسائل و مشکلات و استنتاج مطالب
2- برخورداری از فکر خلاق و نوآور
3- توانایی برای تجربه کردن یا احساس نمودن همه هیجانات آدمی نظیر غم، امید ، احساس خوشبختی، صمیمیت
4- توانایی سخن گفتن در جمع و ایراد سخنرانی در حضور دیگران
5- توانایی تصمیم گیری در مواقع بحران
6- توانایی تحمل انتقاد ، تحقیر، خشم و بی اعتنایی مددجو
7- توانایی ایجاد ارتباط مناسب با دیگران و بیان منظور و مطالب خود به طریف مقابل

حیطه های مشاوره روانشناسی چیست؟

  • تمامی رفتارها و فرایندهای روانی انسان برخاسته از ذهن او است. بنابراین کار اصلی روانشناسان بررسی موارد زیر می باشد:
  • مطالعه رفتارهای انسان و پیامدهای آن
  • مطالعه فرایندهای روانی مثل احساسات، هیجانات و افکار
  • بررسی مغز و کارکردهای آن و نقش آن در رفتار و فرایند های روانی
  • پرداختن به اختلالات روانی و مشکلات سازگاری
  • بررسی سلامت روان و بهداشت روان
  • کمک به بهبود عملکرد انسان ها

روانشناس خوب در تهرانپارس، مرکز مشاوره و روانشناسی در شرق تهران

با این تفاسیر ما به شما این تضمین را می دهیم که به هیچ عنوان ملاک شما برای انتخاب مشاور خوب بعد مسافت نباشد و تخصص و تعهد کاری روانشناس خوب در تهرانپارس برای شما از همه مهمتر است. لذا با خیال راحت انگشت خود را روی دکمه تماس های زیر فشار دهید و با اطمینان وقت روانشناس بگیرید.

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0