مرکز مشاوره در سید خندان

مرکز مشاوره در سید خندان

در این زمانه پر مشغله و پر هرج و مرج توجه به سلامت روان بسیار اهمیت پیدا کرده است. رسیدگی و مراقبت از سلامت روح و روان باعث عملکرد بهتر ما در تمام جنبه های زندگی می شود. برطرف کردن مشکلات روانی و ذهنی در بهبود زندگی ما چه شخصی و چه اجتماعی تاثیر به سزای دارد. با پیشرفت و در دسترس بودن تکنولوژی به راحتی می توانید؛ با یک جست و جو ساده در مرورگر گوگل مرکز مشاوره مد نظر خود را پیدا کنید اگر به دنبال مرکز مشاوره مناسب با متخصصان و روانشناسان مجرب در محله سید خندان می گردید، مرکز مشاوره و کلینیک ذهن آرا از جمله مراکز شناخته شده روانشناسی است. در زمینه های مختلف، و مسائل روانشناسی به مراجعه کننده گان محترم خدمات مشاوره با کیفیتی ارائه می دهد.

تهران

مشاور روانشناس کیست؟

مشاور روانشناس به عنوان فردی معتبر و متخصص باید به عنوان یک همدل متخصص در کار خود دست به ارزیابی و عمل بزند. او هنگام درمان مراجعه کننده بی طرف عمل می کند، او حمایتگری است که می تواند با راهنمایی های عینی و بدون قضاوت ارزیابی خود به مراحعه کننده ارائه دهد، مشاور روانشناس همچنین، کسی است که به دیگران کمک می کند تا نقاط قوت و شجاعت خود را برای مقابله و درک احساسات و تجربیات دشوار بیابند تا بتوانند یاد بگیرند و در زندگی خود پیشرفت کنند. او کسی است که حمایت، توجه مثبت، شفقت، راهنمایی، سطح مسئولیت پذیری، حمایت توصیه های بالینی صحیح را به افراد ارائه می دهد.

 خدمات و وظایف یک مشاور چیست؟

مشاوران متخصصان بهداشت روان دارای مجوز رسمی و متعبر هستند؛ که در کمک به مراجعان برای توسعه مهارت‌های شناختی و عاطفی بهتر، کاهش علائم بیماری روانی، و مقابله با چالش‌های مختلف زندگی و برای بهبود زندگی‌ افراد مشاوره تخصصی خود را ارائه می دهند . خدماتی آن ها با توجه به تخصص خود در اختیار مراجعه کننده گان قرار می دهند شامل:

  • تشخیص شرایط سلامت روان
  • کاهش علائم بیماری روانی
  • کمک به مراجعه کننده گان در مدیریت علائم بیماری روانی
  • کمک به مراجعان برای تغییر رفتارهای ناسازگارانه و الگوهای فکری مخرب
  • کمک برای درک و شناخت خود و دیگران
  • آموزش مهارت های عاطفی، شناختی و ارتباطی
  • کمک به مراجعین برای این که چگونه به طور موثر تعارضات عاطفی، رابطه ای و حرفه ای را حل کنند.
  • راهنمایی مراجعین در برابر بحران هایی مانند جدایی، سوء استفاده، افکاری چون خودکشی، غم و اندوه، ضربه روحی، خیانت، تجاوز جنسی و غیره
  • کمک به بهبود روابط فعلی، مشاوره صحیح برای ایجاد روابط جدید
  • آموزش و تقویت مهارت ها و خصوصیاتی چون: خودباوری مانند: اعتماد به نفس و عزت نفس

مشاوران در مکان های فعالیت می کنند؟

مشاوران سلامت ذهن و روان دارای مجوز و مدارک تحصیلی متعبر، می توانند در مراکز مختلفی از جمله خصوصی و عمومی فعالیت داشته باشند. و یا در هر دو این مراکز خدمات خود را در اختیار مراجعه کننده گان قرار دهند. رایج ترین این مراکز عبارت اند از:

مراکز اجتماعی: کار با مراجعه کننده گان برخی از جوامع محروم اجتماعی یا با گروه هایی که با مسائلی مانند اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند.

بیمارستان ها: درمان مراجعین با مشکلات شدید سلامت روان که نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا ارائه حمایت سلامت روان به بیماران بیمارستانی که مشکلات پزشکی دارند.

کلینیک های مشاوره و سلامت روان :  فعالیت و ارائه خدمات در مراکز و کلینیک هایی انواع خدمات بهداشت روانی رو از جمله مشاوره در زمینه های: فردی، بالینی، کودکان، خانواده، ازدواج، تحصیلی و شغلی ارائه می دهد.

مراکز نظامی: کمک به پرسنل نظامی برای مقابله با استرس و ترومای شغلی یا جنگی

مشاوره به صورت آنلاین: درمان آنلاین که به مشاوران اجازه می دهد کار خود را در هر مکان و هر زمان انجام دهند.

بیمارستان روانپزشکی :  کمک به درمان بیماران مبتلا به شرایط شدید سلامت روانی که خدمات ویژه ای را بر اساس شرایط شان در اختیار آن ها قرار می گیرد.

مدارس و دانشگاه ها : کار و کمک با دانش آموزان در محوطه مدارس و دانشگاه برای حمایت کردن آن ها با دادن راهنمایی های تحصیلی درست  و همچنین در کنار آن، برقراری و ایجاد شرایط و محیط مناسب از لحاظ سلامت روان برای تحصیل و موفقیت دانش آموزان و دانشجویان

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0