روانشناس ایرانی در استانبول، مشاور خوب در ترکیه

چرا به دنبال روانشناس ایرانی در استانبول و مشاور خوب در ترکیه هستید؟ از دلایل آن می توان به هزینه های بالای مشاوره در ترکیه، همزبانی متخصصین و روانشناسان ایرانی، و راحتی در دریافت مشاوره به صورت آنلاین اشاره کرد. با ما باشید با توضیح مشاوره آنلاین و همچنین معرفی روانشناس خوب برای مشاوره به ایرانیان مقیم ترکیه و استانبول … اما اگر در دریافت وقت عجله دارید روی کادر زیر کلیک کنید.

آیا روانشناسان آنلاین واقعی هستند؟

پاسخ کوتاه به این سوال این است: بله. مشاوره روانشناسی آنلاین، متخصصین واقعی هستند که تحصیلات تکمیلی را گذرانده اند. مشاورین آنلاینی که به صورت مجازی پیدا می کنید، اغلب همان مشاورینی هستند که ممکن است به صورت مشاوره حضوری با آنها روبرو شوید. مشاوران و روانشناسان آفلاین سلامت روان نیز از قدرت فناوری و تکتولوژی استفاده می کنند تا روش ها و تکنیک های خود را به صورت مجازی انجام دهند، آنلاین باشند و با استفاده از چت زنده و جلسات ویدیویی به همان اندازه مؤثر باشند. روانشناس آنلاین استانبول دقیقا همان فردی است که در ایران بصورت حضوری مشاوره می دهد. همچنین این نکته را مدنظر داشته باشید که درمانگران و مشاوران معتبر دارای مجوزها و اعتبارات مشابه با مشاوران و درمانگران سنتی، حضوری هستند.

پزشکان آنلاین سلامت روان مشتاق کمک به افرادی مانند شما هستند که با چالش های زندگی دست و پمجه نرم می کنند. شاید شما با بیماری های روانی مانند اختلال دوقطبی، اضطراب یا افسردگی زندگی می کنید و باید به یک درمانگر یا روانشناس مراجعه کنید. شما می خواهید با یک شخص واقعی صحبت کنید و احساس کنید که آنها با احساسات شما همدردی می کنند. یک درمانگر آنلاین مراقبت می کند و می خواهد در هر مشکلی که در زندگی شما وجود دارد به شما کمک کند، و آنها یک فرد واقعی هستند که به مراجعان خود اهمیت می دهند.

روانشناس ایرانی در استانبول، انواع درمان های زیر را به صورت آنلاین ارائه می دهد:

  • زوج درمانی و مشاوره ازدواج
  • درمان شناختی رفتاری
  • مشاوره خانواده و آموزش والدین
  • بازی درمانی
  • سکستراپی
  • خانواده درمانی
  • رفتار درمانی دیالکتیکی
  • مشاوره تحصیلی و شغلی

طبق مطالعه ای که توسط مؤسسه ملی بهداشت ذکر شده است، مراجعین به مزایای قابل توجهی از درمان آنلاین اشاره کردند. مزایای مشاوره آنلاین توسط روانشناس آنلاین به دلایل مختلفی ظاهر می شود، یکی از آنها تخصص متخصصان سلامت روان آنلاین است.

چرا باید به یک روانشناس مجازی مراجعه کنم؟

روانشناسان آنلاین می توانند همان کارهایی را انجام دهند که روانشناسان حضوری سنتی می توانند انجام دهند، فقط در یک محیط آنلاین. مردم بسیاری از مشکلات را با استفاده از مشاوره آنلاین برای درمان مسائل مربوط به رابطه یا غلبه بر چالش های سلامت رفتاری حل کرده اند. اگر در مورد مشاوره آنلاین شک دارید، بدانید که بسیاری از افراد مانند شما از درمان آنلاین سود برده‌اند، خواه با اضطراب، افسردگی و یا تجربه یک چالش زندگی مانند طلاق یا مرگ در خانواده درگیر باشند.

بسیاری از مراجعان مشاوره آنلاین امروزی از استفاده از روش های درمانی رایج مانند درمان شناختی-رفتاری (CBT) برای تغییر تفکر منفی به نتایج مثبت استفاده می کنند. مشاوره روانشناسی آنلاین مانند درمان شناختی و (CBT) واقعاً به افراد در حل مشکلاتشان کمک می کند و سابقه موفقیت آمیزی داشته است. در مطالعه ای که توسط مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ انجام شد، بیماران پس از استفاده از خدمات آنلاین سلامت روان، بهبود قابل توجهی را در علائم اضطراب و افسردگی خود گزارش کردند. درمان آنلاین راهی مناسب برای مقابله با مشکلات شما است، خواه نگرانی های فردی مرتبط با سلامت رفتاری شما باشد – یا مسائل پیچیده تری در رابطه یا مواردی که بر گروه های خاصی از افراد، مانند جامعه LGBTQ تاثیر می گذارد.

برای برخی افراد، هرگونه تعامل با اینترنت، از سفارش یک جفت کفش گرفته تا رزرو تعطیلات، کمی مشکوک تر از انجام همان کار در زندگی واقعی است. خوب است که هنگام سفارش هر چیز آنلاینی محتاط باشید، به خصوص در جایی که کمتر وب سایت های معتبر درگیر هستند. بسیار مهم است که اعتبار وب سایت هایی که خدمات درمانگران آنلاین را تبلیغ می کنند زیر سوال ببریم و بررسی کنیم.

روانشناس ایرانی در استانبول، یافتن درمانگران واجد شرایط و دارای مجوز آنلاین

هنگام جستجوی یک روانشناس آنلاین، چند نشانه قرمز وجود دارد که باید بدانید. یک وب سایت ضعیف ممکن است قانونی باشد یا نباشد، اما برای جلوگیری از این خطر فقط یک کلیک ماوس هزینه دارد.

وب‌سایتی هایی که از روش پرداخت غیر ایمن و غیرقابل ردیابی استفاده می کنند، اطلاعات تماس و مکان مانند شماره تلفن و آدرس فیزیکی را فهرست نمی‌کنند یا نرخ‌های مشکوک پایینی را ارائه می دهند، احتمالاً برای انتخاب مناسب نیستند. قطعا عقل سلیم شما در انتخاب مرکز مشاوره آنلاین و روانشناس ایرانی آنلاین در استانبول کمکتان خواهد کرد. البته همه خدمات درمانی آنلاین کلاهبرداری نیستند. چندین سایت معتبر مشاوره آنلاین ارائه می دهند.

مزایای مشاوره آنلاین برای ایرانیان ساکن ترکیه

روانشناس ایرانی در استانبول، یافتن درمانگران واجد شرایط و دارای مجوز آنلاین

یکی از ارزشمندترین مزایای مشاوره آنلاین این است که درمانگر شما از هر جایی که بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید در دسترس است. اگر شغل شما به شما اجازه نمی دهد هر زمان که بخواهید به دلایل نامشخصی یک ساعت مرخصی بگیرید، می توانید از جلسات مشاوره آنلاین کوتاه تری در زمان استراحت یا ناهار استفاده کنید. توانایی حل مسائل دردناک مانند رابطه یا شرکت در رفتاردرمانی شناختی از هر جایی که در ترکیه یا استانبول هستید، مزیت قابل توجهی نسبت به درمان در یک محیط حضوری دارد.

حتی برای افرادی که کنترل بیشتری بر برنامه خود دارند، هزینه های کمتری که درمان آنلاین ارائه می دهد می تواند قابل توجه باشد.

در نهایت، از آنجایی که ننگ و برچسب مربوط به مسائل روان تا حدودی باقی مانده است، گزینه‌های درمانی آنلاین به افرادی که در غیر این صورت مردد هستند، این امکان را می‌دهد که از تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های خود کمک بگیرند. این امر به ویژه برای بازماندگان خشونت خانگی یا سوء استفاده جنسی با گزینه های درمانی محدود صادق است. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود از مشکلات روانی رنج می برند، دست کم گرفتن تأثیر این عامل دشوار است.

از مشاوره و روانشناسی آنلاین چه انتظاری باید داشت؟

درمان آنلاین از بسیاری جهات بسیار شبیه به درمان سنتی حضوری است. وقتی مشاوری را در کلینیک روانشناسی می‌بینید، مدت زمان مشخصی را صرف درگیر شدن با او در مورد رویدادهایی که در زندگی روزمره‌تان می‌گذرد، می‌گذارید. این موضوع با یک درمانگر آنلاین نیز هست. شما آزاد هستید که در مورد هر مشکل یا چالشی که دارید صحبت کنید. شما آشکارا با درمانگر خود در مورد طیف وسیعی از موضوعات از مسائل مربوط به رابطه گرفته تا چالش های شغلی و نگرانی های کاهش وزن صحبت می کنید. درمانگر شما آنجاست تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند افکار و رفتارهای خود را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه سلامت روان خود را بهبود ببخشید.

یک روانشناس آنلاین معتبر از روش‌های روان‌شناختی صحیح و شیوه‌های روان‌شناسی مثبت مانند رفتار درمانی شناختی، رفتار درمانی دیالکتیکی، درمان متمرکز بر راه‌حل و هر یک از روش‌های درمانی متعددی که توسط جامعه حرفه‌ای سلامت روان شناخته شده‌اند، استفاده می‌کند.

هنگامی که یک مشاور آنلاین را از یک سایت معتبر انتخاب می کنید، آنها متعهد هستند که اطلاعات شما را خصوصی و امن نگه دارند. جلسات بین شما و درمانگرتان همیشه خصوصی است، بنابراین هرگز نباید نگران این باشید که کسی در مورد مسائل رابطه شما (یا هر اطلاعات محرمانه دیگری که با درمانگر خود به اشتراک می گذارید) باخبر شود. اگرچه ممکن است ناشناس بمانید، اما در طول جلسات درمانی، مهم است که توجه داشته باشید که باید اطلاعات کلی ارائه دهید. شما باید آدرس ایمیل خود را برای ارتباط با درمانگر خود در مورد برنامه درمانی خود ارائه دهید.

درمانگران آنلاین و روانشناسانی که از طریق سایت های معتبر بصورت آنلاین کار می کنند یا روانشناس ایرانی در استانبول، دارای شرایطی هستند که از یک درمانگر سنتی انتظار دارید. آنها باید گواهینامه ها و تجربیات خود را در نمایه خود لیست کنند، که می توانید قبل از انتخاب مشاور خود، آنها را مشاهده کنید. شما می توانید درمانگر خود را بر اساس نوع درمانی که ارائه می دهد انتخاب کنید. برای مثال، اگر فکر می‌کنید می‌خواهید درباره درمان شناختی-رفتاری یا رفتار درمانی عاطفی منطقی اطلاعات بیشتری کسب کنید، یک درمانگر مجاز را انتخاب کنید که در این زمینه‌ها متخصص باشد. روانشناسان طیف گسترده ای از روش ها را انجام می دهند که شامل روانشناسی قانونی، رفتار عاطفی منطقی، حمایت از مسائل زنان و حتی کمک به مسائل رایج روزمره می شود. این درمانگران همان استانداردهای سختگیرانه ای را رعایت می کنند که درمانگران برای مشاوره حضوری انجام می دهند. اکثر درمانگران آنلاین همچنین یک مطب محلی دارند که در آن بیماران را در مطب خود می بینند. اینکه درمان به صورت آنلاین انجام می شود، توانایی درمانگر در درک مسائل شما و کمک به شما را در عبور از آنها با موفقیت کاهش نمی دهد.

جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین چگونه است؟

در اولین جلسه، شما با درمانگر خود آشنا می شوید. آن ها خواهند:

احتمالاً از شما سؤالاتی در مورد خودتان و وضعیت فعلی تان بپرسند تا ایده بهتری در مورد اینکه چگونه می توانند به شما کمک کنند، داشته باشید. همانطور که در چند جلسه کار می کنید، زمانی خواهید داشت که احساسات خود را در مورد موقعیت بررسی کنید، رفتارهای سالم و ناسالم خود را در رابطه با آن شناسایی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به آن واکنش نشان دهید.

درمانگر معمولاً از شما سؤالاتی می پرسد تا شما را به بینش عمیق تری در مورد مشکلاتی که با آن روبرو هستید راهنمایی کند. آنها ممکن است به شما تکنیک هایی را برای شناخت و پاسخ به احساسات خود آموزش دهند و به شما کمک کنند تا بفهمید چگونه رفتارهایی را انتخاب کنید که در طول زندگی روزمره به نفع شما باشد. جلسات اغلب با یک تکلیف به پایان می رسد، که ممکن است رفتاری باشد که باید در خود یا دیگران متوجه شوید یا تکنیکی برای امتحان کردن در موقعیت های روزمره.

سایر خدمات

روانشناس آنلاین در ترکیه، اغلب مزایای دیگری هم دارد که با مراجعه حضوری به مشاور دریافت نمی کنید. برای مثال، درمانگر شما یک اتاق گفتگوی خصوصی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در آن هر زمان که بخواهید برای درمانگر خود پیام بگذارید. این سرویس مخصوصاً زمانی مفید است که بخواهید افکار و احساسات خود را در لحظه وقوع آنها توصیف کنید. شبکه بهداشت روانی شما شامل گپ دائمی با درمانگرتان در مورد مسائل شخصی و مسائل مربوط به رابطه است که در حال وقوع هستند. زوج‌هایی که با هم درمان می‌شوند، می‌توانند مستقیماً در مورد مسائل مربوط به روابط خود با درمانگر صحبت کنند. مشاور به طور دوره‌ای اتاق گفتگو را بررسی می‌کند و می‌تواند پاسخ‌های کوتاه یا پیام‌های دیگری بگذارد. مشاور شما مستقیماً به نگرانی های شما در مورد مسائل مربوط به روابط، مسائل خانوادگی و مسائل شخصی از طریق اتاق گفتگوی امن شما رسیدگی می کند. یکی دیگر از مزایای درمان آنلاین این است که وقتی جلسه بعدی خود را با آنها دارید، می توانند یادداشت هایی را از آخرین باری که با آنها ملاقات کرده اید ببینند.

همچنین، می توانید جلسات بیشتری را در طول یک بحران برنامه ریزی کنید. این به حجم کاری و برنامه درمانگر بستگی دارد. نه تنها می توانید بیشتر با درمانگر ارتباط برقرار کنید، بلکه می توانید این کار را از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید انجام دهید. می‌توانید در تعطیلات، زمانی که برای کسب و کار خانوادگی دور هستید، یا زمانی که به خانه دیگری نقل مکان می‌کنید، درمانگر خود را همراه خود بیاورید. تصور کنید زمانی که مجبور نیستید پس از نقل مکان یک درمانگر جدید پیدا کنید و با آن آشنا شوید، فرآیند سازگاری مجدد چقدر می‌تواند آسان‌تر باشد!

نگرانی کمتر در رابطه با مشاوره آنلاین

یکی دیگر از دلایلی که چرا درمان آنلاین بسیار خوب است این است که برای رفت و آمد دردسر کمتری دارد. هنگامی که شما یک اختلال استرس، اختلال اضطراب یا اختلال دوقطبی دارید، رفتن به یک مرکز بهداشتی ممکن است کاری طاقت فرسا باشد. اگر با غم از دست دادن یک عزیز دست و پنجه نرم می کنید، رفتن به یک مرکز بهداشت روان کاری غیر ممکن به نظر می رسد.

با ارائه راه‌هایی برای مقابله، درمان آنلاین امیدوار است شما را به بیرون هدایت کند. ممکن است بتوانید علاوه بر درمان آنلاین از مراکز درمانی و پزشکان مراقبت های اولیه کمک بگیرید. با ما باشید با روانشناس ایرانی در استانبول …

تغییر درمانگران در مشاوره آنلاین

هنگامی که یک درمانگر مجازd پیدا کردید، چه در کلینیک سلامت روان محلی خود یا آنلاین، به تازگی روند بهبود سلامت روان خود را آغاز کرده اید. مشاهده صلاحیت ها، تجربیات و سایر اطلاعات در مورد آنها نقطه شروع خوبی است. با این حال، تا زمانی که درمان را شروع نکنید، نمی‌توانید بدانید که آیا شما و درمانگر برای حل مشکلاتتان می توانید باهم ارتباط بگیرید یا خیر.

پس از شروع درمان، ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید مشاور دیگری را امتحان کنید. اصلاً ایرادی ندارد. اگر به شدت احساس می‌کنید که شخصیت‌هایتان به هم نمی خورد، همیشه می‌توانید در این حالت اگر به دنبال مشاوره حضوری هستید، این تغییر می تواند یک فرآیند طولانی باشد. درمانگری را پیدا کنید که از قبل برنامه کاملی نداشته باشد و با انواع مسائل شما سروکار داشته باشد. سپس، آنها را ملاقات کنید و مراحل آزمایش آنها را طی کنید.

این فرآیند در مشاوره آنلاین بسیار ساده تر است. می توانید ببینید کدام درمانگران و روانشناسان بیماران جدید را می گیرند. می توانید در مورد آنها از نمایه آنها کمک بگیرید و نسبتاً سریع یک قرار ملاقات تنظیم کنید. منطقی است که به آنها فرصتی بدهید تا شما را بشناسند، اما لازم نیست قبل از اینکه حتی آنها و نحوه عملکرد آنها را بشناسید، به درمان طولانی مدت متعهد باشید. با ما در تماس باشید.

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0