روانشناس ایرانی در لندن، مشاور در انگلیس

امروزه با توجه به آمار بالای ایرانیان در مهاجرت، با استفاده از تکنولوژی نوین تمام امکانات برای این افراد فراهم شده است. مانند ارتباط آنلاین با ایران و سایر کشور ها برای مشاوره، آموزش، تجارت، و حتی بهره بری از کالای مورد نیازی که در آن کشور ها نیست. همچنین پیدا کردن روانشناس در لندن یا هر جای دیگری خارج از کشور ایران برای ایرانیان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. زیرا که آن ها ایرانی هستند و هر اندازه که در زبان مهارت داشته باشند، جای زبان مادری و ارتباط های گرم ایرانیان با هم را نخواهد گرفت.  اما با وجود امکانات نوینی که به‌وجود آمده است، افرادی که در خارج از کشور ساکن هستند نیز می‌توانند همانند ایرانی‌های ساکن ایران از خدمات روانشناختی بهره‌مند شوند. بر طبق آمار به‌دست آمده حدود ۴۰ هزار مهاجر ایرانی در لندن ساکن هستند که تعداد زیادی از آن ها نسل اول مهاجر محسوب می‌شوند و بنابراین فارسی زبان اول آن ها محسوب می‌شود. به همین دلیل شاید مراجعه به مشاور انگلیسی زبان نتواند نیاز آن ها را رفع کند و به دنبال روانشناس ایرانی در لندن هستند. زیرا زبان مهمترین وسیله ارتباط با یک مشاور است و بنابراین داشتن یک زبان مشترک که مشاور و مراجع هر دو بر آن تسلط کامل دارند برای انتقال احساسات درونی ضروری می‌باشد.

اهمیت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور چیست؟

اهمیت مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور، زمانی پر رنگ تر تر می شود که در کنار مشکلات عمومی که باعث افزایش فشار روانی بر عموم مردم جامعه شده، مشکلات عاطفی و روانی مهاجرت را نیز در نظر بگیریم. در بسیاری از مواقع، تفاوت های فرهنگی ایرانیان با افراد خارج از کشور در امور خانوادگی، ارتباطی روزمره و … سبب می شود که از مشاوره با متخصصین خارجی نتیجه مورد نظر حاصل نشود. افزایش فشارهای روحی و بروز مشکلات عاطفی جدید به دلیل تغییر شکل ساختار روابط احساسی و خانوادگی، تبدیل به یکی از جدی ترین معضلات دوران کنونی بشر شده است. بهره گیری از مشاوره برای به دست آوردن سبک زندگی بهتر و متعادل تر که باعث کاهش این فشارها و رسیدن به موفقیت و آرامش بیشتر شود، یک راه حل مناسب و مطمئن است. یکی از مهم ترین کمک هایی که مشاور می تواند به افراد مختف ارائه دهد آن است که به آن ها کمک کند که به استقلال دست یابند؛ بدون آنکه اسیر غم و مشکلات گذشته شوند بدون احساس ترس، افسردگی و یا در برخی از مواقع احساس گناه، تلاشش را برای داشتن یک زندگی بهتر، موفق تر افزایش دهند.

ایرانیان ساکن خارج از کشور در چه زمینه هایی نیاز به مشاوره دارند؟

1. مشاوره برای درک درست از جامعه و شرایط جدید و وفق دادن خود با شرایط کنونی

2. پیدا کردن شغل مناسب پس از مهاجرت

3. پذیرش فرهنگ جدید بدون گم کردن هویت خود

4. کاهش اضطراب ناشی از شرایط ناشناخته و جدید

5. کمک به حفظ خانواده و سلامت آن و کاهش تنش های ناشی از مهاجرت

6. کمک به ایجاد روابط جدید و موثر در کشور جدید

7. بیماری‌هایی مانند افسردگی و وسواس

8. مشکلات در خواب مانند دیدن کابوس یا کم خوابی

9. مشاور خانواده

10. مشاوره تحصیلی جهت جلوگیری از افت تحصیلی فرزندان

علت انتخاب روانشناس ایرانی در لندن چیست؟

1. امکان مشاوره به زبان مادری

دریافت مشاوره تلفنی از روانشناس رایرانی در لندن، برای مهاجران به زبانی غیر از زبان مادری آنرها بسیار دشوار بوده و کارآیی اندکی دارد. اما با توجه به رابطه‌ی عمیق بین زبان و فرهنگ، مشاوره به زبان مادری بسیار کارآمدتر خواهد بود. در نتیجه ایرانیان مقیم خارج به راحتی می‌توانند با یک مشاور هم‌زبان به صورت تلفنی صحبت کنند و مشاوره بگیرند.

2. امکان مشاوره با یک روانشناس با فرهنگ مشترک

در علم روانشناسی، رسیدن به یک درک متقابل بین روانشناس و مراجعه کننده نتیجه‌ی مطلوبی را در پی دارد. داشتن یک فرهنگ مشترک باعث می‌شود این درک متقابل عمیق‌تر شود و نتیجه‌بخش باشد.

3. امکان مشاوره با بهترین روانشناس ایرانی در لندن

در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست که کیفیت کار روانشناسان ایرانی در داخل کشور در برخی موارد بهتر از روانشناسان ایرانی دیگر در کشورهای دیگر است و روانشناسان باسابقه و مجرب در حوزه روانشناسی تلاش می‌کنند تا به فرد در هر کجای دنیا کمک کرده و مشکل وی را حل نمایند.

4. حل مشکل دسترسی به روانشناسان

با وجود اینکه تعدادی از روانشناسان ایرانی در کشورهای دیگر مشغول به کار هستند، اما هنوز تعداد روانشناسان مقیم در این کشورها به اندازه‌ای نیست که نیازها را برطرف کند و در نتیجه ممکن است در پیدا کردن یک روانشناس خوب برای مراجعه حضوری مشکل پیدا کنید. این در حالی است که با توسعه‌ی تکنولوژی می‌توانید این مشاوره را به صورت آنلاین از روانشناس آنلاین دریافت کنید.

5. عدم صرف وقت برای رفت ‌و آمد

در مشاوره آنلاین هیچ نیازی به ملاقات حضوری برای دریافت وقت و هماهنگی جلسه مشاوره ندارید و می‌توانید در هر جایی که هستید، چه در منزل و چه در محل کار خود این خدمات را به راحتی دریافت کنید.

6. مدیریت مالی در هنگام دوری از ایران

مهم‌ترین مسئله در زمان مستقل شدن، مدیریت مالی درست می‌باشد. این کار سبب می‌شود تا بتوانید نیازهای عمده خود را با توجه به بودجه‌تان برطرف نمایید. برای شروع می‌توانید مقداری از حقوق ماهیانه خود را برای خریدهای ماهانه کنار بگذارید. تمامی هزینه‌ها را تقسیم‌بندی کرده و برای هر کدام مقدار مشخصی در نظر بگیرید. با استفاده از این روش می‌توانید از هزینه اضافی در طول ماه جلوگیری کرده و پس‌انداز داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید با روانشناس ایرانی در لندن برای رفع مشکلات خود در ارتباط باشید، باید هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

7. مدیریت کارهای روزمره در هنگام دوری از ایران و خانواده

زندگی در کشوری دیگر و خارج از ایران باعث می‌شود تمامی کارهای روزمره شما به عهده خودتان باشد. برای انجام این کارها به نظم بسیار و برنامه ریزی دقیق نیاز خواهید داشت. در واقع لازم است روزانه زمان مناسبی را برای انجام کارهای خود تعیین کنید. در بیشتر موارد به ایرانیان خارج از کشور توصیه می‌شود که کارهایی نظیر غذا پختن، تمیز نمودن خانه، شستن لباس‌ها و ظرف‌ها، گردگیری وسایل و … را خودشان به تنهایی انجام دهند. چرا که انجام کارها به صورت فردی باعث افزایش مسئولیت­ پذیری و کم شدن وابستگی مهاجران به افراد دیگر می‌شود. البته توجه نمایید که انجام و مدیریت کارهای روزانه به عادات شخصی هر فرد نیز بستگی دارد.

علل شایع در مشکلات خلقی و روانی مردم ساکن در انگلستان چیست؟

یکی از اصلی‌ترین علل مشکلات روانی ساکنین کشور انگلستان و بخصوص شهر لندن،‌ استعداد بروز افسردگی بخاطر مسائل آب و هوایی در این کشور است. وقتی نور خورشید به اندازه کافی به مردم این کشور نرسد، این امکان وجود دارد که شاهد بروز مشکلات روانی و خلقی در افراد ساکن لندن و بریتانیا باشیم. ما ایرانی‌ها هم از این مستثنی نیستیم، ما مردمی هستیم که نور آفتاب در بیشتر مناطق کشورمان به وفور یافت می‌شود و به آن عادت داریم. حال تصور کنید که فردی از ایران مهاجرت به لندن کرده است؛ این فرد از جغرافیای پر نور کشور خود دور شده، شرایط آب و هوایی هم برایش حالتی نامطلوب داشته، از خانه و دوستان و عزیزان و کشور خود نیز دور شده و وارد یک جامعه مدرن و ماشینی شده که لازم است خودش را با آن وفق دهد؛ دوری از خانواده را هم باید تحمل کند و احتمالا ساپورت روانی زیادی هم نزدیک خود نداشته باشد؛ صد البته که همه این مسائل در کنار هم دست به دست هم می‌دهند تا این فرد را به سمت مشکلات روانی احتمالی سوق دهند.

Iranian psychologist in London

اگر به دنبال یک روانشناس در لندن هستید که بتوانید به صورت آنلاین مشاوره بگیرید ما در کلینیک روانشناسی ذهن آرا در هر زمینه ای این امکان را برای شما فراهم می کنیم تا با بهترین مشاورین ایرانی و هم زبان خود در ارتباط باشید.

امتیاز دهید.
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0