مشاوره دوستی قبل از ازدواج

بسیاری از مردم  فکر می کنند که زوچین تنها پس از ازدواج و یا زمانی که اوضاع واقعا بد و در هم شود به مشاوره نیاز دارند. اما گاهی اوقات مشکلاتی که در  دوستی قبل از ازدواج ابتدا کوچک و بی اهمیت به نظر می رسیده اند تبدیل به معضلانی بزرگ می شوند؛ به خصوص زمانی که طرفین از همدیگر دورتر هستند و رکن اصلی ارتباط آنان شور و هیجان، و احتمالا صمیمیت است. در این شرایط افراد دید واقع گرایانه ای به یکدیگر ندارند. اما پس از ازدواج، مواردی که پیش تر بی اهمیت به نظر می رسیده است، آزار دهنده می شوند. بنابراین استفاده از خدمات مشاوره پیش از ازدواج به هردوی شما کمک می کند که انتظاراتتان از رابطه و یکدیگر را یکسان کنید و درباره آن ها به توافق برسید و همین طور در صورت تمایل به ازدواج بتوانید با اطمینان در این مسیر جدید قدم بردارید.

مشاوره دوستی قبل از ازدواج

مشاوره رابطه چیست؟

در جلسات مشاوره روانش شناسی با متخصصان ذهن آرا، محیطی همدلانه، حمایت کننده و بدون قضاوت فراهم می شود تا به شما کمک کند راهی برای عبور از هر گونه مشکلی که ممکن است در رابطه خود با آن مواجه شوید پیدا کنید. در این جلسات ابتدا به شما کمک می شود مسائل یا مشکلاتی را که در رابطه خود با آن مواجه هستید، شناسایی و روشن کنید.

زوج درمانی

اگر مشاوره زوج درمانی راه مناسبی برای هر دوی شما باشد، می توانید از جلسات زوج درمانی، که تعداد آن ها بستگی به مسائلی دارد که می خواهید به آنها بپردازید، بهره مند شوید.در جلسات زوج درمانی هر دو طرف همیشه اهداف یکسانی ندارند و برای اینکه مشاوره مفید باشد، باید بر یک موضوغ و مشکل توافق شود کهدرمان از آن جا آغاز شود. برای برخی از زوج‌ها، مشاوره شروع یک فرآیند طولانی‌تر کشف است، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است چند جلسه مشاوره تنها چیزی باشد که برای گذراندن یک مشکل سخت نیاز دارند. شما می توانید انتظارات خود را با مشاور خود در میان بگذارید. مشاوره یک راه حل «جادویی» نیست و نیازمند تعهد، مشارکت و پشتکار است. بسیاری از افراد و زوج ها متوجه می شوند که این روند منجر به بهبود روابط آنها می شود. گاهی اوقات یه این نتیجه می زسند که جدایی و پیش گرفتن راه مستفل از دیگری به روشی محترمانه و غیر آسیب زا راه مناسب آن هاست.  اگر این مورد برای شما اتفاق بیفتد، ممکن است هر کدام از شما احساسات متفاوتی را تجربه کنید و ممکن است جدایی نتیجه ای نباشد که یکی از شما می خواست. اگر تصمیم به جدایی دارید، در جلسات مشاوره روانش شناسی کلینیک ذهن آرا به شما کمک می شود تا فرآیند جدایی را تا حد امکان بدون دردسر مدیریت کنید.

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0