مرکز مشاوره تلفنی، خانواده و ازدواج

مشاوره تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی، اینترنتی و اسکایپی در حوزه های مشاوره فردی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی جنسی، مشاوره شغلی و تحصیلی

مشاوره روانشناسی تلفنی، امروزه در میان مردم گسترش بسیاری یافته است و مزایای بسیاری دارد. روش مشاوره تلفنی روانشناسی بسیاری از مردم را وا می دارد تا با صرف هزینه بسیار كم، از این امكان برای رفع مشكلات روانشناختی خود استفاده كنند. مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد، چرا كه بسیاری از افراد كه قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش می توانند از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند. روش تلفنی مشاوره روانشناختی اگرچه دیر زمانی است كه بوجود آمده، ولی هر روز در حال بهبود و پیشرفت روش های خود می باشد. مركز مشاوره ما با ارائه انواع روش های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری پیشگام این روش ها برای كاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ایران است.

مزایای مشاوره تلفنی

صرفه جویی در وقت و هزینه با مرکز مشاوره تلفنی

طبیعتا مراجعه به مراکز مشاوره مستلزم وقت بیشتر و همچنین هزینه های جانبی از قبیل رفت و آمد و غیره می باشد. با یک مشاوره تلفنی مطمئن شما قادر خواهید بود که به همان اندازه مشاوره حضوری از جلسات مشاوره و رواندرمانی استفاده کنید، بدون اینکه هزینه های بیشتر و غیرقابل پیش بینی ای بپردازید.

امکان دسترسی به بهترین مشاوران در شهرستان ها با مرکز مشاوره تلفنی

در بسیاری از شهرها و شهرستان ها تعداد مشاوران روانشناسی کمتر بوده و گستره انتخاب مردم کوچک تر است. با توجه به بعد مسافت، افراد معمولا برای مشاوره حضوری نزد متخصصینی می روند که در دسترس تر هستند. اما در مشاوره تلفنی دست افراد برای انتخاب روانشناس خوب باز است.

راحتی استفاده و فراگیر بودن مرکز مشاوره تلفنی

تلفن همیشه در دسترس است به همین دلیل شما در هر مکانی که هستید می توانید مشاوره دریافت کنید. حتی در نبود اینترنت، تلفن راحت ترین راه ارتباطی است. لذا شما می توانید با یک تلفن با سهولت هرچه تمام به روانشناسان مجرب دسترسی داشته باشید.

حفظ هویت و حریم شخصی افراد با مرکز مشاوره تلفنی

بسیاری از مردم به دلیل حفظ حریم شخصی یا به نوعی احساس خجالت از رفتن به مشاور خودداری می کنند. یکی از دلایلی که افراد از مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین استفاده می کنند، موضوع محرمانه و شخصی بودن مشکلشان است. باید کسی باشد که به آنها اطمینان دهد که اطلاعات و هویت آنها هیچ وقت فاش نخواهد شد.

کاربردهای مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین

مرکز مشاوره تلفنی و اینترنتی می تواند نیاز افراد به مشاوره در بیشتر حوزه های روانشناسی را برطرف نموده و برای آن ها کارساز باشد. اما برخی از مردم به دلیل وجود ارتباط چهره به چهره و ارتباط کلامی بهتر، همچنین احساس اعتماد و مسئولیت پذیری بالاتر ترجیح می دهند که مشاوره حضوری انجام دهند. در برخی از حوزه های روانشناسی، انجام مشاوره حضوری کارساز تر است. حوزه هایی مثل اختلالات روانشناسی از قبیل پانیک، وسواس، افسردگی و غیره.

به طور کلی پیشنهاد ما این است که برای امور آموزشی و مشاوره از مشاوره تلفنی و آنلاین استفاده کنید، ولی در امور بالینی مانند رواندرمانی بالینی، روانکاوی یا هیپنوتراپی از مشاوره حضوری بهرمند شوید.

شما می توانید با توجه به نیازهای خودتان از متخصصین این مرکز استفاده کرده و به سادگی در هر جای ایران که هستید از بهترین درمانگران تهران مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین دریافت کنید.مرکز روانشناسی ذهن آرا، مرکز مشاوره، مرکز روانشناسی، کلینیک روانشناسی، دکتر روانشناس

کلاه برداری به اسم مشاوره تلفنی رایگان

بسیاری از وبسایت ها در حوزه ی روانشناسی اقدام به تبلیغ درباره ی مشاوره رایگان تلفنی می کنند اما آن چیزی که باید بدانید این است که این مشاوره ها اصلا رایگان نبوده و به صورت دقیقه ای روی قبض تلفن شما محاسبه خواهد شد و در مواردی حتی تا هر دقیقه 5 هزار تومان نیز از مخاطب دریافت می شود. پس بهتر است فریب این گونه تبلیغات را نخورید و از مشاوره های واقعی و متخصص های کارکشته (به شکل تلفنی یا اینترنتی) بجای مشاوره ی رایگان تلفنی یا اینترنتی استفاده کنید.

مشاوره تلفنی در گروه روانشناسی ذهن آرا

مركز مشاوره ذهن آرا، با ارائه چندین شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز آسان كرده است. در عین حال هزینه خدمات مشاوره بسیار مناسب است و كیفیت خدمات مشاوره نیز بالا است چرا كه مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام می شود. مشاوره روانشناسی تلفنی بدلیل عدم برخورداری از ویژگی مشاوره حضوری باید لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود. اگرچه بیشتر مخاطبان مشاوره روانشناسی تلفنی در ادامه تمایل به مشاوره حضوری نیز دارند، ولی كیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه ای بالا باشد كه نیازهای مشاوره فرد را تامین و او را به پاسخ لازم برساند.

روش انجام اینكار به این صورت است كه افراد در تماس با یكی از شماره های تماس مشاوره تلفنی روانشناسی، به مشاور مركز متصل و طی 5 تا 10 دقیقه اطلاعات فرد مشاوره می شود و بعد از پایان مكالمه، مشاور نسبت به تجزیه و تحلیل اطلاعات اقدام می نماید. در مرحله بعد مشاوره تلفنی مرحله دوم برای فرد مشخص و به وی اطلاع داده می شود تا در خصوص تماس مشاوره تلفنی مرحله دوم اقدام كند. در مرحله دوم بیشترین اطلاعات و دستورالعمل هایی برای برآورده ساختن درخواست فرد از سوی مشاور به وی ارائه می شود. در صورتی كه فرد تمایل به ادامه مشاوره بصورت تلفنی داشته باشد، در جلسه دوم برای این منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد. در موارد بسیاری دیده شده است كه فرد تحت مشاوره در مورد وضعیت و نیاز واقعی خود اطلاع كافی و تصویر روشنی ندارد. در این موارد توصیه می شود حداقل یك جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود. در زیر مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. هنر زندگی شما را در دریافت بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمایی خواهد كرد.

مراحل دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی به شرح زیر است:

  • تماس تلفنی فرد با مركز و تشكیل بانك اطلاعاتی برای فرد
  • انجام مشاوره تلفنی روانشناسی برای فرد توسط مجرب ترین مشاور مركز و دریافت اطلاعات اصلی و مهم در مورد فرد
  • بررسی و آنالیز اطلاعات توسط مشاور و تصمیم گیری در خصوص راه حل ها و نحوه ادامه مشاوره
  • ارائه نتایج اولیه بررسی مشاور به فرد و ارائه راه كارها و توصیه های مشاور به فرد
  • یك جلسه مشاوره حضوری در صورت تمایل فرد برای دریافت اطلاعات كامل در مورد مشاوره فرد
  • برنامه ریزی مشاور برای ادامه درمان بصورت مشاوره تلفنی با حداقل هزینه و ایجاد فایل درمانی برای فرد

مشاوره تلفنی روشی بی نقص برای درمان است و همچنین آسانترین روش برای دسترسی همه افراد و بیماران و مراجعین به مشاوره در هر زمینه ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری كه حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال داشته باشد.

سوالات رایج در زمینه مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی چیست؟

مشاوره تلفنی یک رابطه ی درمانی بین مراجع و درمانگر بوده که به جای ملاقات حضوری از طریق تلفن صورت می گیرد.

مشاوره آنلاین چیست؟

مشاوره آنلاین نیز یک رابطه ی درمانی بین مراجع و درمانگر بوده و این مشاوره از طریق بستر اینترنت و با استفاده از نرم افزارهایی نظیر تلگرام، واتساپ، اسکایپ و غیره انجام می شود.

آیا امکان تغییر مشاوره تلفنی به حضوری در مرکز مشاوره تلفنی وجود دارد؟

بله. در صورت تشخیص درمانگر و همچنین رضایت مراجعه کننده، می توان مشاوره ی تلفنی به مشاوره حضوری تغییر داد.

3.8/5 - (5 امتیاز)
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − شانزده =

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0