روانشناس ایرانی در پاریس

چرا روانشناس ایرانی در پاریس؟ اصلا چرا مشاوره آنلاین؟ شاید از خود بپرسید تا زمانی که می‌شود از مشاوره روانشناسی حضوری استفاده کرد، چرا باید به سراغ مشاوره آنلاین رفت؟ با توجه به پیچیده شدن جوامع ارائه خدمات روانشناسی در دوره‌های اخیر رشد فزاینده‌ای داشته و این به دلیل آگاهی بیشتر اقشار مختلف جامعه از اهمیت سلامت روان است. در کنار این موضوع با شروع پاندمی کرونا، استفاده از خدمات آنلاین بیش از پیش گسترش پیدا کرده است. این دو موضوع در کنار هم تقاضای قابل توجهی را برای بهره گیری از مشاوره آنلاین به وجود آورده است که پرداختن به آن را ضروری می‌کند.

از طرفی با افزایش قابل توجه میزان مهاجرت از کشور به سایر کشورها از جمله پاریس، چالشی به عنوان عدم تطابق فرهنگی بین مشاوران کشورهای مقصد و مراجعان فارسی زبان به وجود آمده است. این موضوع احساس نیاز به مشاوری که همزبان باشد و آشنایی زیادی با فرهنگ درمانجو داشته باشد را پرورش می‌دهد. یافتن این مشاور در کشوری که به آن مهاجرت شده باشد، کار بسیار سختی است؛ چرا که علاوه بر فرهنگ مشابه، مشاور مورد نظر باید از سطح تخصص بالایی برخوردار باشد. بنابراین اینها تنها مواردی از علل مراجعه به روانشناس ایرانی در پاریس است.

روانشناس ایرانی در پاریس

یافتن بهترین روانشناس ایرانی در پاریس (روانشناس آنلاین ایرانی)

موضوعی که پیش از این مطرح شد، در کشور ما نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. باید در نظر داشت که به طور کلی برای شناخت متخصص‌ترین روانشناسان و روانپزشکان باید به رزومه معتبر آن‌ها دسترسی داشت. تجارب درمانی، میزان تحصیلات، مسئولیت‌های علمی و اجرایی در شناخت مشاوران بسیار حائز اهمیت است. بنابراین لازم است که همیشه سایت و اپلیکیشن ذهن آرا را در گوشی همراه خود داشته باشید.

آیا مشاوره روانشناسی آنلاین جای مشاوره حضوری را می گیرد؟

این که کیفیت مشاوره آنلاین به همان اندازه باشد که مشاوره حضوری دارد، سوال بسیار مهمی است. به طور کلی مشاوره آنلاین تقسیم می‌شود بر مشاوره متنی، مشاوره صوتی و مشاوره تصویری. در این زمینه هدف نهایی گرفتن بهترین نتیجه از جلسات تراپی است و این هدف با فراهم آمدن تمام شرایط به دست می آید؛ اما باید توجه داشت که مشکلات خیلی حاد ممکن است در مشاوره آنلاین قابل بررسی نباشند و نیاز به مراجعه حضوری پیدا کنند.

توصیه کارشناسان این است که مشاوره تصویری همیشه می‌تواند نتایج مشابهی با جلسات حضوری داشته باشد و طبق تحقیقات صورت گرفته، مشاوره تصویری در درمان اضطراب و افسردگی، اثرگذاری بسیار زیادی داشته است.

مشاوره روانشناسی ذهن آرا با خارج از کشور

وبسایت‌های متعددی در زمینه مشاوره روانشناسی آنلاین در ایران وجود دارند که بیشتر آن‌ها به طور تخصصی به مشاوره روانشناسی نمی‌پردازند. گروه روانشناسی ذهن آرا توانسته است متخصصینی از بهترین دانشگاه ها را گردهم آورد، همچنین بهترین مشاوران فارسی زبان با یک بررسی همه جانبه با توجه به تجربه علمی و عملی انتخاب شده و در معرض گزینش مراجعان قرار گرفته‌اند.

هزینه جلسات مشاوره آنلاین

هزینه جلسات داخل کشور و خارج کشور متفاوت است. این تفاوت به خاطر تفاوت در ارزش پولی داخل کشور و خارج کشور دارد. همچنین یکی از معیارهای دیگر تعیین کننده در هزینه جلسات مشاوره خارج از کشور تخصص و تجربه متخصصین است که از این نظر می توانید به گروه روانشناسی ذهن آرا اعتماد کنید.

حق و حقوق مراجعان

این حق طبیعی هر مراجعی است که بداند آیا وبسایتی که برای حفظ سلامت روان خود به آن مراجعه کرده است، استاندارد هست یا خیر. با بررسی دو وبسایت جهانی و مرجع در زمینه مشاوره آنلاین و معرفی روانشناس آنلاین با عنوان BetterHelp  و  Talkspace می‌توان چند معیار مشخص در زمینه کیفیت مشاوره را تعیین نمود. این معیارها می‌توانند هر روز پیچیده‌تر یا بیشتر شوند یا معنای متفاوتی پیدا کنند؛ اما آنچه که امروز در وبسایت‌های معتبر برای آسایش مراجعان در نظر گرفته می‌شود، این نکته هاست:

  • پر کردن فرم مربوط به مشکل مورد نظر قبل از انتخاب مشاور
  • بررسی فرم در زمان خیلی کم و معرفی مشاور مناسب به مراجع
  • حق تعویض یا انتخاب مشاور دلخواه توسط مراجع
  • گفتگوی زنده و تصویری مشاور با مخاطب که باعث بررسی حالت‌های رفتاری، کلامی و ظاهری می شود.
  • پرداخت امن با استفاده از درگاه‌های معتبر داخلی و خارجی
  • بسته‌ها یا پکیج‌های ویژه درمانی که بسیار مقرون به صرفه است.
  • گفتگوی امن و با حفظ حریم خصوصی در فضای آنلاین همراه با امکان ارسال مدارک پزشکی برای مشاور در صورت نیاز
  • پیگیری و پشتیبانی قوی از روند درمان مراجع
  • امکان برگشت کل یا بخشی از هزینه در صورت کنسلی، انصراف در زمان حال یا تغییر ساعت جلسات
  • برخورداری از سیستم ارجاع (به این معنی که هرجایی که مراجع احساس کرد از درمانگر و جلسات خود نتیجه نمی‌گیرد، امکان تغییر مشاور وجود داشته باشد و یا این که خود مشاور وقتی با مسأله درمانجو آشنا می‌شود، می‌تواند برای درمان مؤثرتر، مراجع را به یک مشاور دیگر ارجاع دهد.
  • وجود محتوای بلاگ همراه با مقالات بسیار زیادی درباره سلامت روان، معرفی اختلالات و خطرات روانی و همچنین معرفی شیوه‌های درمان و مهارت‌های زندگی سالم
  • برخورداری از سیستم پرسش و پاسخ بر حل مشکلات جزیی راجع به مشاوران، اختلالات یا درمان‌ها

با ذهن آرا حال بهتر را تجربه کنید

تا اینجا آشنایی کلی با ذهن آرا پیدا کردید؛ اما برای توضیحات تکمیلی بهتر است چند نکته را نیز اضافه کرد. در وب سایت ذهن آرا بخش رزومه کامل مشاوران که بیش از 30 نفر از برترین روانشناسان فارسی زبان هستند، در منوی اصلی وجود دارد که به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت.

علاوه بر این همانطور که گفته شد، پکیج‌های مقرون به صرفه برای جلسات درمانی در ذهن آرا وجود دارد که در صورت رضایت از جلسه اول و روند مشاوره، می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0