روانشناس در تورنتو، روانشناس خانواده و روانشناس کودک

بسیاری از هموطنان ایرانی که به کشور کانادا مهاجرت کرده اند و با مشکلاتی در زندگی فردی، شغلی و خانوادگی مواجه شده اند و یا اگر به دنبال راهی برای ارتقا بهزیستی خود هستند می توانند از خدمات یک روانشناس در تورنتو بهره ببرند.

کانادا یکی از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت است و طبق آمار میزان مهاجرات افراد ایرانی به این کشور در سال های اخیر به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است. اما در هر نقطه از این کره خاکی که باشیم، مشکلات و دغدغه های آدمی تمامی ندارد و نیاز به روانشناس و استفاده از خدمات بهداشت و سلامت روان افزایش روز افزونی دارد.

مهاجرت کردن به کانادا یا هر کشور دیگری، بحران های روحی زیادی به همراه دارد که برای حل آن باید از متخصصین و روانشناسان کمک بگیرید تا سلامت روانی شما و عزیزانتان به خطر نیفتد.

اما چگونه می توان یک روانشناس خوب در تورنتو یافت که با فرهنگ ایرانی و دغدغه های کودکی و بزرگسالی ما آشنا باشد و بتوانیم با زبان مادری خود احساساتمان را ابراز کنیم و از جلسات روان درمانی نهایت استفاده را ببریم؟

اگر در کشور کانادا هستید و نیاز به مراجعه کردن به روانشناس خوب دارید، مورد های زیادی وجود دارد. اما اگر ترجیح می دهید با روانشناس ایرانی در تورنتو مشاوره داشته باشید، کلینیک ذهن آرا این فرصت را فراهم کرده است تا به صورت آنلاین، غیرحضوری و تلفنی از خدمات روانشناختی ما استفاده کنید. مشاوره انلاین برای ایرانی هایی که در تورنتو زندگی می کنند، بهترین راه ممکن است که خدمات درمانی و روانشناختی متناسب با فرهنگ و زبان شما را در اختیار شما قرار می دهد.

روانشناس در تورنتو

مزایای مشاوره با روانشناس ایرانی در تورنتو

بسیاری از افرادی که به کشور های دیگر مهاجرت کرده اند، به جلسات درمانی و روانشناختی برای حل مسائل موجود در زندگی خود نیاز دارند و سوالاتی که ذهن آن ها را درگیر می کند، این است که آیا از یک روانشناس با فرهنگ و ملیت متفاوت کمک بگیرند یا یک روانشناس ایرانی؟ آیا مشاوره با روانشناس ایرانی در خارج از کشور و در تورنتو امکان پذیر است؟ چرا باید از خدمات روانشناس ایرانی استفاده کرد و چه مزایایی نسبت به دیگر روانشناسان دارد؟

در رابطه با مزایای مشاوره با روانشناس ایرانی باید بگوییم که:

  • فرهنگ: مجموعه‌ي آداب و سنن انديشه و باورهاست كه در طول تاريخ در قالب الگوهايي در ميان ملت شكل گرفته و نمايان شده است و شامل دانش،ادب، علم، تعليم و تربيت، آثار علمي و ادبي يك قوم يا ملت می باشد. حال با توجه این تعریف، می توان به این نتیجه رسید که مشاوره با یک روانشناسی که از نظر فرهنگی با هم تطابق دارید بسیار راحت تر از روانشناسی است که هیچ گونه مشابهتی در باور ها و اعتقادات شما وجود ندارد. در جلسات مشاوره، مراجع می بایست در مورد احساسات و باور ها و عمیق ترین اندیشه های خود صحبت کند، باورهایی که رابطه ی تنگاتنگی با فرهنگ کشوری که در آن بزرگ شده است، دارد. آیا چقدر احتمال دارد احساسات ابراز شده، به طور دقیق توسط درمانگر درک شوند تا احساس همدلی را به همراه داشته باشد؟
  • زبان مادری: هر زبانی اصطلاحات و ضرب المثل های مخصوص به خود را دارد که بسیار تحت تاثیر فرهنگ آن کشور قرار گرفته است. شما قرار است در طی جلسات مشاوره، احساس راحتی و امنیت داشته باشید تا بتوانید درباره ی عمیق ترین تجربه های فردی خود صحبت کنید. بنابراین می بایست شما و درمانگر شما، هر دو به یک زبان صحبت کنید تا جلسات مشاوره برای شما سودمند باشد و از آن بهره ببرید.
  • عدم نیاز به پرداختن هزینه های گزاف بابت مشاوره حضوری: در صورتی که تصمیم بگیرید با یک روانشناس ایرانی در تورنتو به صورت غیرحضوری و آنلاین مشاوره داشته باشید، در کاهش هزینه ها کمک بزرگی خواهید کرد.

روانشناس در تورنتو

درمانگر خانواده در تورنتو

برخی از مشکلات، به قدری با خانواده پیوند می خورد که تنها با مشاوره با درمانگر خانواده و خانواده درمانی قابل حل می باشند. خانواده نهادی است که بستر ساز رفاه رشدی، جسمی و ذهنی اعضای خود را فراهم می کند. اگر کانون خانواده با مشکلاتی مواجه شود، سلامت روان تک تک اعضای خانواده به خطر می افتد.

یک روانشناس خانواده خوب، در کنار برقراری جلسات به صورت گروهی با اعضای خانواده، توانایی صحبت و روان درمانی تک تک اعضای خانواده را نیز دارد. در صورتی که تعارضات خانوادگی به موقع حل شوند و درمان مناسب و کارآمد در پیش گرفته شود، از به وجود آمدن مشکلات بزرگ تر و غیرقابل کنترل و در نهایت طلاق و جدایی پیشی گیری می کند.

تا زمانی که یک مشکل تمام جنبه های زندگی خانوادگی را تحت تاثیر قرار نداده است، برای حل مشکلات خود اقدام کنید. هموطنانی که در کشور کانادا زندگی می کنند، می توانند از خدمات آنلاین و غیر حضوری کلینیک ذهن آرا، برای مشاوره با روانشناس و درمانگر خانواده در تورنتو استفاده کنند.

روانشناس کودک در تورنتو

کودکی، دوران مهم زندگی هر فردی می باشد و نقش مهمی در آینده ی فرد ایفا می کند. کودکان مانند بزرگسالان با مشکلات روحی دست و پنجه نرم می کنند و این مشکلات بر عملکرد آن ها در محیط خانه، مدرسه و اجتماع تاثیر منفی می گذارد.

روانشناس کودک فردی است که در زمینه رشد و مشکلات روان شناختی و رفتاری کودکان تحصیل کرده و مهارت کسب کرده است. پزشک روانشناس کودک می تواند به والدین در زمینه مهارت فرزندپروی کمک کند و توانایی شناسایی استعداد کودکان را دارد.

روانشناس در تورنتو

یک روانشناس کودک خوب در تورنتو:

  • توانایی تشخیص دقیق و سریع اختلالات و مشکلات کودکان را دارد.
  • به راحتی با کودکان ارتباط برقرار می کند
  • به دقت مشاهده می کند
  • در تخصص روانشناسی کودکان تحصیل کرده و مهارت لازم برای درمان مشکلات کودک را دارد.
  • توانایی آموزش مهارت های لازم به والدین را دارد و چالش های آن ها با فرزندان را رفع می کند.

والدین برای درمان مشکلات رفتاری، یادگیری و روانی کودکان خود، کشف استعداد آن ها و یادگیری روش های فرزندپروری از روانشناس کودک کمک می طلبند. والدینی که در خارج از ایران هستند، از طریق ویدئو کال، تماس در واتسپ، تماس تلفنی و چت از خدمات کلینیک ذهن آرا برای دریافت مشاوره با روانشناس کودک در تورنتو استفاده می کنند.

وجود مشکلات و تعارضات در زندگی فردی، خانوادگی و شغلی افراد، امری طبیعی است و نباید از برچسب ها و تابو های اجتماعی ترسید. اگر این مشکلات در ابتدای راه حل شوند و به عبارتی گربه دم حجله کشته شود، دشواری های بزرگ تر را به دنبال نخواهد داشت.

از آنجایی که ارتباط با یک روانشناس حاذق و متخصص ایرانی در خارج از ایران از جمله تورنتو کمی دشواری دارد، کلینیک ذهن آرا خدمات درمانی را برای هموطنان عزیز ایرانی در همه جای دنیا فراهم کرده است. برای ارتباط با روانشناسان مجموعه ذهن آرا، در واتساپ به شماره 09330795040 پیام دهید تا در اسرع وقت جلسات مشاوره را با یک روانشناس خوب ایرانی در تورنتو آغاز کنید.

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0