دکتر روانشناس در آمریکا – روانشناس خوب آنلاین

اگر شما یک ایرانی مقیم آمریکا هستین و به یک دکتر روانشناس در آمریکا یا روانشناس ایرانی در کالیفرنیا نیاز دارید می توانید از یک روانشناس خوب آنلاین بهترین بهره را ببرید. با ما باشید با معرفی روانشناس آمریکایی …

وقتی صحبت از مشکلات سلامت روان می شود، مشاوره آنلاین یکی از راحت ترین راه ها برای دریافت کمک مورد نیاز است. این که آیا با اضطراب ، افسردگی یا اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) دست و پنجه نرم می کنید، خدمات رواندرمانی آنلاین کلینیک ذهن آرا به صورت 24 ساعته طیف گسترده ای از متخصصان دارای مجوز را برای انتخاب ارائه می دهد.

در حالی که مشاوره آنلاین بهترین راه حل برای همه نیست، اما به سرعت به یکی از محبوب ترین روش ها برای هموطنانی که به کشورهای دیگری از جمله آمریکا مهاجرت کردند و برای دریافت خدمات بهداشت روانی تبدیل می شود. به این دلیل است که می توانید از طریق چت و یا تماس تصویری به راحتی در خانه خود با یک دکتر روانشناس در آمریکا صحبت کنید.

دکتر روانشناس در آمریکا

دکتر روانشناس خوب آنلاین

کلینیک ذهن آرا بر روی خدمات درمانی آنلاین برای افراد، زوج ها و نوجوانان ایرانی که در آمرکا سکونت دارد تمرکز دارد تا به بهترین نحو ممکن بتواند از طریق مشاوره آنلاین به شما کمک کند.

هنگامی که صحبت از حمایت از سلامت روان می شود، درمان آنلاین یک گزینه محبوب است. جای تعجب نیست که ماهیت انعطاف پذیر خدمات و قیمت مقرون به صرفه آن را به گزینه ای جذاب برای بسیاری تبدیل کرده است. اگرچه ممکن است خیلی خوب به نظر برسد، اما این روش درمانی تفاوت چندانی با درمان حضوری ندارد و این شامل روانشناسان است که مشاوره آنلاین در آمریکا را ارائه می دهند.

دکتر روانشناس در آمریکا به صورت آنلاین به شما عزیزان هموطن در حل مشکلات روانی در زندگی خود کمک می کنند. اعم از بالینی (به عنوان مثال افسردگی یا اضطراب)، شرایطی (مشکلات در روابط یا شغل جدید) یا فردی (فراز و نشیب های اجتناب ناپذیر زندگی)

انتخاب یک دکتر روانشناس در آمریکا که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

دکتر روانشناس چیست؟ – دکتر روانشناس آمریکا

دکتر روانشناس در آمریکا با روانشناسی که در مطب می بینید تفاوتی ندارد. روانشناسان آنلاین دارای مدرک روانشناسی و همچنین آموزش حرفه ای و مهارت های مورد نیاز برای کمک به مردم برای مقابله با چالش های زندگی و مسائل مربوط به سلامت روان هستند. پس از سال ها تحصیلات تکمیلی و آموزش های تحت نظارت، روانشناسان مجاز به تشخیص مراجعین و تعیین بهترین نوع درمان هستند.

روانشناس آنلاین می تواند به طیف وسیعی از افراد کمک کرده و انواع مختلفی از مسائل مربوط به سلامت روان را درمان کنند، از جمله:

  • درمان افسردگی و اضطراب
  • مسائل طولانی مدت عصبانیت
  • شرایط مزمن که بر سلامت جسمی تأثیر می گذارد
  • احساس غرق شدن
  • اندوه درگذشت یکی از اعضای خانواده
  • مدیریت اعتیاد
  • غلبه بر شرایط استرس زا

برای رسیدن به هدف، موانع احساسی گذشته را بشکنید

برای کمک به تعیین بهترین روش رواندرمانی، روانشناسان می توانند آزمون ها و ارزیابی هایی را برای کمک به تشخیص اختلالات روانشناختی انجام دهند یا درباره نحوه فکر، احساس و رفتار فرد اطلاعات بیشتری کسب کنند. سپس، آنها از مجموعه ای از درمان های مبتنی بر شواهد برای کمک به رسیدگی به مسائلی که فرد با آن روبرو است، معمولاً در قالب مکالمات درمانی استفاده می کنند.

دکتر روانشناس در آمریکا

روانشناس کودک آنلاین در آمریکا

روانشناسی کودک به درمان طیف وسیعی از مسائل و اختلالات که کودکان و خانواده های آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، اشاره دارد. روانشناسانی که عمدتا با کودکان کار می کنند، آزمایشات را انجام می دهند، تحقیقات انجام می دهند و در جلسات درمانی با افراد، خانواده ها و گروه ها شرکت می کنند. روانشناسان کودک در مراکز خصوصی، مدارس، بیمارستان ها و سازمان های دولتی کار می کنند.

اختلالات عاطفی، روانی و رفتاری که بر کودکان تأثیر می گذارد، اغلب متفاوت از بزرگسالان است. به طور معمول، دکتر روانشناس در آمریکا به منظور جلب اعتماد و صریح صحبت کردن با یک مراجعه کننده خردسال به صورت تک به تک کار می کند. در بسیاری از موارد، سرپرستان کودک یا افراد مهم دیگر (به عنوان مثال معلم، پزشک اطفال) در فرایند درمان نقش دارند.

برخی از روانشناسان کودک در محیط های بالینی که مستقیماً با مشتریان خود کار می کنند تمرین می کنند. سایر روانشناسان کودک در موقعیت های پژوهشی در موسسات دانشگاهی، دولتی یا خصوصی کار می کنند. برخی از روانشناسان کودک که در مدارس کار می کنند بر نحوه تأثیر اختلالات رفتاری و روانی بر یادگیری تمرکز می کنند. آنها ممکن است به دانش آموزان در حل مشکلات خود، اجرای برنامه های عملکردی و ارائه مشاوره برای معلمان و سرپرستان کمک کنند. روانشناسان کودک هدف نهایی را هماهنگ کردن مراقبت و بهبود کودکان مبتلا به این اختلالات دارند.

روانشناس نوجوان در آمریکا – روانشناس ایرانی در کالیفرنیا

مشاوره برای نوجوانان، مشاوره ای است که به جوانان کمک می کند تا احساسات، رفتارها و افکار خود را درک کنند و مستلزم استفاده از تکنیک های منحصر به فرد است که ماهیت بیانگر یک جوان را مانند هنر درمانی یا روشهای سنتی تر مانند گفتاردرمانی ترسیم می کند. این نوع مشاوره در راهنمایی کودکان در حال گذار به بزرگسالی و درک بهتر آنها بسیار مهم است.

مرحله نوجوانی دوره ای است که کودک از کودکی به بزرگسالی تبدیل می شود و معمولاً بین 10 تا 19 سالگی اتفاق می افتد. در این دوره، بزرگسالان جوان تغییرات زیادی روحی و جسمی را تجربه می کنند. از نظر جسمی، نوجوانان تغییراتی را در بدن خود مشاهده می کنند، روندی که به آن بلوغ گفته می شود و زمانی است که با تغییر تغییرات هورمونی بر روحیه و افکار آنها تأثیر می گذارد.

اغلب، هنگامی که این تغییرات شروع می شود، نوجوانان بسیار حساس می شوند و نوسانات خلقی و نوسانات در سطح اعتماد به نفس خود را تجربه می کنند. اگر به درستی راهنمایی یا مشورت نشوند، نوجوانان می توانند به تصمیم خود بپردازند و قضاوت های خود را که اغلب مبهم است شروع کنند. در نتیجه، آنها می توانند راه اشتباه را طی کنند و طعمه چیزهای منفی شوند که می تواند زندگی آنها را مانند مواد مخدر، فشار همسالان و موارد دیگر خراب کند. به همین دلیل است که نوجوانان باید مشاوره ای با دکتر روانشناس در آمریکا برای رسیدگی به احساسات و افکار خود در نظر بگیرند که به آنها اجازه می دهد تا به بزرگسالانی سالم و خوش فکر تبدیل شوند.

دکتر روانشناس در آمریکا

روانشناس و مشاور خانواده در آمریکا

کلینیک ذهن آرا خانواده درمانی را اینگونه تعریف می کند: “نوعی مشاوره روانشناسی است که برای کمک به اعضای خانواده در بهبود ارتباط و حل تعارضات انجام می شود.” روانشناسان خانواده با گروهی از اعضای خانواده ملاقات می کنند تا به آنها آموزش دهند که چگونه با هم تعامل داشته باشند.

دکتر روانشناس در آمریکا نگران تعاملات بین زن و شوهر و بین والدین و فرزندان هستند. وقتی خانواده ها با بیماری های جسمی و روحی روبرو هستند، به روابط خانوادگی کمک می کنند. آنها همچنین نگران کودک آزاری و بی توجهی هستند. علاوه بر این، آنها به اعضای خانواده در مقابله با استرس در هنگام انحلال رابطه، طلاق، ازدواج مجدد و خانواده های مخلوط کمک می کنند.

روانشناسان خانواده همچنین با بیمارانی که اعضای خانواده خود را از دست داده اند همکاری می کنند تا بتوانند در غم و اندوه خود کار کنند یا با کودکانی که از حوادث ناگوار رنج برده اند، به آنها کمک کند تا ترس خود را ابراز کنند و یاد بگیرند که چگونه با آنها کنار بیایند.

مقالات کلینیک ذهن آرا توسط تیم متخصصین ذهن آرا نوشته می شوند. آنها در تحقیقات علمی و شیوه های مبتنی بر شواهد پایه گذاری شده اند. مقالات توسط تیم متخصصان بالینی ما به طور گسترده مورد بررسی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که محتوا دقیق است و با استانداردهای فعلی صنعت مطابقت دارد.

هدف ما در ذهن آرا این است که به روزترین، ارزشمندترین و عینی ترین اطلاعات را در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روان ارائه دهیم تا به خوانندگان در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم.

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0