مرکز مشاوره سعادت آباد، دکتر روانشناس در غرب تهران

مرکز روانشناسی سعادت آباد، دکتر روانشناس سعادت آباد

روان موضوع بسیار مهمی است که نمی توان دست هر متخصصی سپرد. باید خاطر نشان کرد که قطعا تعهد، تخصص و تجربه کاری متخصصین یک مرکز روانشناسی و کیفیت خدماتی که دریافت می کنید در انتخاب یک روانشناس بسیار مهم تر از مسافت است.

مرکز روانشناسی ذهن آرا واقع در سیدخندان و قیطریه، تخصصی ترین مرکز خدمات روانشناختی در تهران است که مراجعانی از سراسر ایران و سراسر تهران دارد. قطعا تجربه، دانش و تعهد متخصصین این مرکز و کیفیت خدمات و قیمت های مناسب علت رضایت مراجعین بوده است.

اگر ساکن سعادت آباد یا غرب تهران هستید و به دنبال مرکز مشاوره روانشناسی در سعادت آباد هستید، مرکز روانشناسی ذهن آرا میزبان عزیزانی از سراسر تهران است.

تعهد و تخصص کلینیک روانشناسی

کلینیک روانشناسی ذهن آرا با انتخاب تیمی از قوی ترین و با تجربه ترین متخصصین در حوزه ی روانشناسی، همواره می کوشد تا اعتبار حرفه ای خود را در بین مردم حفظ کرده و بتواند خدمات مناسبی به تمامی مردم، خصوصا ساکنین محله های شمال غرب و شمال تهران مثل سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، مرزداران و غیره ارائه دهد.

<از اصولی که متمایز کننده خدمات ذهن آرا از دیگر مراکز مشابه است می توان به رازداری تمامی اطلاعات، احترم به مراجع کودک، نوجوان و خانواده، صمیمیت، پیگیری بسیار زیاد در روند درمان، تاکید بر ارزش های خانواده اشاره کرد.

تعهد و تخصص تنها با تجربه زیاد در امر رواندرمانی و احترام به ارزشهای مراجعین میسر است. همه این ها اصول اولیه کار در کلینیک روانشناسی ذهن آرا است.

مرکز مشاوره روانشناسی سعادت آباد

 خدمات کلینیک روانشناسی ذهن آرا، عبارت اند از: مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره شغلی و تحصیلی، درمان اختلالات روانی، اضطراب و استرس، درمان وسواس، درمان اختلالات و مشکلات کودکان مثل بیش فعالی، ضعف یادگیری، کمبود توجه و تمرکز، اوتیسم و غیره، انجام کلیه تست های روانشناسی و دیگر خدمات تخصصی که به صورت متمرکز و توسط درمانگر های خوب و باسابقه انجام می گیرد و ساکنین محدوده سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، گیشا، باغ فیض، جنت آباد و  محله های اطراف می توانند به سادگی به تخصصی ترین کلینیک روانشناسی تهران مراجعه کنند.

 تماس با مرکز مشاوره روانشناسی سعادت آباد

اگر به دنبال یک مرکز روانشناسی خوب در سعادت آباد می گردید یا می خواهید به یک کلینیک مشاوره ی خوب و معتبر در تهران مراجعه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که با کلینیک روانشناسی ذهن آرا تماس بگیرید و از خدمات تخصصی این مرکز استفاده کرده و در جامعه ی بزرگ ذهن آرا وارد شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0