درمان فوت فتیش

درمان اختلال فوت فتیش

فوت فتیش چیست؟

فوت فتیش یا پودوفیلیا (podophilia) به معنای جاذبه ی وسواسی است، تمایل جنسی بیش از اندازه ی فرد به فعالیت جنسی خاصی است. فوت جاب (Footjob) به معنای استفاده از پاها (کف پا ، انگشتان پا ، ران پا) برای ایجاد احساس جنسی و رسیدن به ارگاسم است. این رفتار ممکن است برای خانم ها یا آقایان ایجاد شود و یا در فعالیت‌های سکسی اتفاق بیفتد. تمایلات جنسی افراد فتیشیسم نسبت به دیگر اعضای بدن بیشتر است .اما باید توجه داشت که همانند هر فعالیت جنسی دیگری، فوت فیتیش نیز باید به صورت ایمن و با رضایت طرفین انجام شود. همچنین، انجام اینکار بدون تمیز کردن پاها می‌تواند باعث عفونت‌های قارچی و باکتریایی شود.

درمان فوت فتش که به آن به عنوان یک اختلال جنسی دیده می شود، شامل درمان روانشناختی و رفتاری می‌شود. درمان روانشناختی می‌تواند شامل گفتگو با یک متخصص روانشناسی باشد که به فرد کمک می‌کند تا با مشکلات روانی خود مقابله کند. همچنین، درمان رفتاری می‌تواند شامل تمریناتی باشد که که به فرد کمک می‌کند تا رفتارهای جنسی خود را تغییر دهد و به شیوه‌های بهتر و سالم‌تری برای رسیدن به ارگاسم دست یابد.البته میزان فوت فتیش از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از افراد فقط با نگاه کردن به پا تحریک شده، برخی دیگر با لاک زدن به پا یا جواهرات به پا داشتن تحریک می شوند و غیره.تمایل جنسی به پا، اگر در حد معقول و قابل کنترل باشد از نظر روانشناسی مشکلی ندارد اما اگر این تمایل بیش از حد شود، به عنوان اختلال فوت فتیش شناخته می شود که نیاز به مشاوره و درمان دارد.

فوت فتیش تا چه حد رایج است؟

در بین فتیش های مختلف، فوت فتیش بیشتر از همه شناخته شده است که خود همین، نشانگر رایج بودن و مورد توجه بودن آن است. مطالعه ای که در همین راستا انجام شد، نشان داد که حدود نیمی از افراد مورد بررسی، به نوعی درگیر فتیش های مختلف بوده اند که در بین آنها، فوت فتیش و پدوفیلیا شایع ترین آن ها بوده اند.

اکثراً، فوت فتیش بیشتر در مورد پاهای زنان صحبت می‌شود، اما می‌تواند در مورد پاهای مردان نیز وجود داشته باشد. افرادی که به فوت فتیش علاقه دارند، ممکن است به خاطر شکل، اندازه، رنگ و بوی پاها برانگیزیده شوند.اغلب، افرادی که به فوت فتیش علاقه دارند، این علاقه را از دوران کودکی خود تجربه کرده‌اند. این تجربه ممکن است تحت تأثیر محیط خانوادگی، فرهنگ و تجربیات شخصی باشد.به طور کلی، فوت فتیش به عنوان یکی از رفتارهای جنسی طبیعی شناخته می‌شود، اما در برخی موارد ممکن است مشکلات عاطفی و روانی برای فرد و فردانگری اجتماعی با خود به همراه داشته باشد..

چرا پا برای فوت فتیش ها جذاب است؟

همانند نحوه ی پوشش، سبک موسیقی و دیگر چیزهای سلیقه ای، تمایلات جنسی نیز در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است چیزی که برای شما تحریک کننده است برای دیگری کاملا عادی باشد یا چیزی که برای فرد دیگری موجب تحریک جنسی می شود، حتی برای شما آزاردهنده باشد.

هنوز دلیل قطعی و ثابت شده ای برای این پرسش وجود ندارد اما برخی از نظریه ها مطرح هستند که به نوعی توضیح می دهند که چرا پا برای این افراد جذاب است.

درمان فوت فتیش

بیولوژی

پای انسان، انتهای سیستم عصبی است و انتهای سیستم عصبی، حساس تر بوده و راحت تر و بیشتر تحریک حسی می شود. قلقلک دادن، مالیدن یا ماساژ دادن در قسمت پا بیشتر احساس می شود.

جنبه تحقیر

یکی از جنبه های روانشناسی فوت فتیش، تحقیر است. معمولا پا به عنوان یک عضو حقیر تصور می شود. شاید به خاطر این که در پایین ترین بخش بدن قرار دارد.

این نظریه این طور استنباط می کند که افرادی که به فوت فتیش علاقه مند هستند، دوست دارد در رابطه خودشان را پایین تر از طرف مقابل احساس کنند. آن ها دوست دارند که پای فرد رویشان قرار بگیرد تا احساس اختلاف قدرت را به آن ها القا کند.

جنبه سلطه

سلطه و تحقیر، یک مبحث گسترده در حوزه روابط زناشویی است که پاها فقط بخشی از این ساختار هستند. اگر همسر شما فوت فتیش است، احتمالا تمایل دارند که با آن ها از بالا به پایین رفتار کنید. این موضوع که شما بر آن ها تسلط داشته باشید برای آن ها جذاب است.

اگر شما فوت فتیش هستید احتمالا دوست دارید که با پاهای همسر خود بازی کنید، آن ها را ستایش کنید و خود را در مقابل او کوچک کنید. شاید همسرتان را ترغیب کنید که پایشان را روی بدن شما قرار دهد یا به نوعی موقعیت و پوزیشن خود را تحقیر آمیز کنید.

چطور به درخواست فوت فتیش همسرمان پاسخ بدهیم؟

تمایلات جنسی می توانند بسیار گسترده باشند و لزوما تمایل جنسی متفاوت، نشانگر وجود مشکل در فرد نیست. پس اگر همسرتان از شما می خواهد که رابطه ی فوت فتیش برقرار کنید، بهتر است با آرامش برخورد کرده و نکات زیر را انجام دهید.

گوش دهید و سوال کنید

معمولا افراد در مقابل درخواست رابطه به صورت فوت فتیش واکنش مثبتی نشان نمی دهند. همسر شما هم اگر این موضوع را با شما مطرح کرد، این را به عنوان یک نکته مثبت برداشت کنید و از اینکه تمایلات جنسی خودش را با شما مطرح می کند و پنهان کاری هم ندارد خوشحال باشد.

شاید همسر شما از پاهای شما تعریف کند، یا بگوید که از یک کفش شما خیلی خوشش می آید. ممکن است این علاقه را با پیشنهاد یک ماساژ پا به شما ابراز کند یا در هنگام رابطه جنسی، بخواهد پاهای شما را ببوسد.

تمایلات هر شخص متفاوت است. پس بهتر است به دقت به تمایلات همسرتان در این زمینه گوش داده و سوالات زیر را از او بپرسید.

  • از چه بخش این کار بیشتر لذت می بری؟
  • آیا می خواهی که من نیز کار مشابهی را برای جبران انجام دهم؟
  • از کجا باید شروع کنیم؟
  • این کار مقدمه رابطه جنسی است یا هدف نهایی؟

تصمیم بگیرید

نیازی نیست که در لحظه پاسخ دهید. از همسرتان زمان بخواهید که فکر کرده و به درخواست او جواب دهید. اگر این کار برای شما قابل تحمل نیست، به او بگویید. این برای هردوی شما بهتر است.

اوضاع را کنترل کنید

به خاطر داشته باشید که فوت فتیش، در حد یک تمایل و یک مقدمه برای رابطه جنسی باشد و جایگزین آن نشود. اگر همسر شما بیش از حد به این کار علاقه دارد ممکن است دچار اختلال فوت فتیش شده باشد و بهتر است به سراغ درمان اختلال فوت فتیش بروید.

دریافت نوبت کلینیک ذهن آرا

اختلال فوت فتیش

همانطور که توضیح دادیم، اگر تمایل فرد از حدی بیشتر باشد و به صورت وسواسی و غیرقابل کنترل پیش برود، فوت فتیش به عنوان اختلال تشخیص داده خواهد شد. افراد عادی ممکن است از در زمان های خاصی برای پاها تحریک شوند اما شخصی که دچار اختلال فوت فتیش است منحصرا بر پاها متمرکز است. در موارد شدیدتر، فرد تنها با پا می تواند به ارگاسم برسد یا بدون آن حتی نتواند تحریک شود.

علائم فوت فتیش

علائم ذکر شده در زیر باید به مدت حداقل شش ماه در فرد دیده شود تا بتوان آن را اختلال تشخیص داد.

  • خیالپردازی، میل یا رفتارهای شدید و عودکننده جنسی
  • اخلال در عملکرد اجتماعی، شغلی، تحصیلی یا شخصی
  • تبدیل شدن پا به عضو اصلی و جدا نشدنی رابطه جنسی

این علاقه جنسی ممکن است شامل لمس، نوازش، بوسیدن و چشم‌پوشی از پاها و قسمت‌های پایین بدن فرد مورد نظر باشد. در اینجا، برخی از علائم و نشانه‌های فوت فتیش را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

فوتجاب

علاقه شدید به پاها و قسمت‌های پایین بدن

افرادی که به فوتفتیش علاقه دارند، شدیداً به پاها و قسمت‌های پایین بدن فرد مورد نظر علاقه‌مند هستند و این علاقه در برخی موارد به حدی است که افراد این رفتار جنسی را به عنوان تنها راه برای رسیدن به ارضای نیاز جنسی می‌پذیرند.

عدم تمرکز بر روی سایر علاقه‌های جنسی

افرادی که فیشیتیسم هستند، ممکن است علاقه خاصی به بخش‌های دیگر اعضای بدن جنس مخالف خود نداشته باشند و فقط به پاها و اعضای آن فکر کنند.

استفاده از پاها به عنوان شیء فتیشی

استفاده کردن از پا برای تحریک نیاز جنسی و برآورده کردن این نیاز ها به شکل بازی کردن و در آغوش گرفتن بخش‌های دیگر پا مانند پاشنه‌ها، انگشتان و … را به عنوان مرکز علاقه جنسی خود قرار دهند.

ایجاد تصاویر جنسی با پاها

ذهن انسان قابلیت تصویر سازی جنسی دارد و ممکن است تصاویر جنسی با پای فرد مورد نظر در ذهن خود ایجاد کنند و از این تصاویر برای رسیدن به ارگاسم استفاده کنند. برخی افراد با استفاده از پا ، خودارضایی می کنند که برای درمان خودارضایی باید راه حل های مناسبی پیدا کنند.

تمایل به دیدن عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط با پاها

فیلم های پورن در دسته فوت فیتیش نیز نوع دیگری از علاقه فتیشیسم ها است. ممکن است در طول روز فرد خود را با دیدن این فیلم ها و عکس ها بگذراند و از اینکار لذت ببرد. ایجاد شدن این سبک از برطرف سازی نیاز جنسی در دنیا فراگیر شده بنابراین این فیلم فوت فتیش و عکس های فوتفتیش به طور متعدد یافت می شود.

وجود مشکلات عاطفی و روانی

فوت فتیش ممکن است با مشکلات عاطفی و روانی همراه باشد، به خصوص در مواردی که برای فرد مورد نظر این علاقه جنسی به مشکل تبدیل شود و باعث مشکلات در روابط شخصی و اجتماعی باشد. افرادی که به فوت فتیش علاقه دارند، ممکن است به دلیل عدم قبول و تحمل این علاقه جنسی در جامعه، احساس تنهایی، عدم قبول خود و غیره را تجربه کنند.

نیاز به درمان و راه‌های مقابله

در صورتی که فوت فتیش باعث مشکلات روانی و عاطفی برای فرد مورد نظر شده باشد، نیاز به درمان و راه‌های مقابله با این علاقه جنسی وجود دارد. درمان‌های روان‌شناختی، مشاوره و درمان‌های دارویی می‌توانند به فرد مبتلا به فوت فتیش کمک کنند تا با این علاقه جنسی مقابله کند و بهبود پیدا کند.فرد مبتلا به فوت فتیش حتی ممکن است شرایط خاصی را برای خودش برگزیند. مثلا برای ارضای این حس خود، ممکن است به طور داوطلبانه یا به عنوان شغل، در کفش فروشی مشغول به کار شود.

درمان فوت فتیش

فوت فتیش یا به طور کلی همه انواع فتیش ها، تنها زمانی نیاز به درمان دارند که باعث ناراحتی یا ایجاد اختلال در زندگی روزمره فرد شوند. فتیش معمولا دوره ی پیوسته و طولانی مدتی دارد که با فراز و فرود در تمایلات فرد همراه است به همین علت، درمان فتیش ها هم باید به صورت طولانی مدت و ماندگار صورت بگیرد. همچنین در طول درمان، استفاده از مشاور خانواده می تواند اطرافیان فرد را کمک کند تا با این شرایط کنار بیایند.

روش های درمانی استفاده شده برای درمان فوت فتیش عبارت اند از:

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که در این بین، استفاده از درمان شناختی رفتاری، بهترین تاثیر را روی افراد مبتلا به اختلال فتیشیسم دارد. یکی از بهترین درمان ها، شرطی سازی آزارنده است که در آن درمانگر، از محرک های منفی برای کاهش یا از بین بردن این رفتار استفاده می کند.

درصورت نیاز می توانید از مشاوره های حضوری یا تلفنی کلینیک روانشناسی ذهن آرا، در حوزه درمان اختلال فوت فتیش استفاده کنید و از تجربه بهترین روانشناسان و درمانگران تهران برای بهبود وضعیت خود یا اطرافیانتان بهره مند شوید.

تماس با کلینیک روانشناسی ذهن آرا

برای درمان اختلال فوت فتیش با متخصصین مشاوره جنسی و درمان اختلالات جنسی ذهن آرا به منظور مشاوره تخصصی در حوزه فتیش ها و درمان اختلافات جنسی تماس بگیرید.

3.8/5 - (31 امتیاز)
19 نظرات
  1. سارا می گوید

    سلام من متوجه سدم پارتنرم این اختلال رو داره. رابطه جنسی ما انجام میشه اما آخرش باید پای من رو بگیره و ببوسه تا ارضا شه، البته اوایل بدون اینکار بود کم کم بهم نشون داد. جالب اینه که اصصصصلا راجع بهش باهام حرف نزده و نمیزنه. من چندباری هم دیدم به پای بقیه نگاه کرده ناخوداگاه و واقعا عصبی میشم. نمیدونم باید چیکار کنم چون قصد ازدواج داریم و نمیدونم چطور باید بهش بگم اصلا موضوع اینکه این اختلاله هررچند کم و باید درمان شه!

    1. ایدا می گوید

      سلام دوسال پیش این پیامو گذاشتی امیدوارم ببینی و‌جواب بدی من الان همین مشکل شمارو دارم برای شما درمان شد چطور به راه حل رسیدید؟

  2. فرید می گوید

    من سوال اصلیم اینه که من دوست دارم به خانم ها سواری بدم. به هیچ عنوان برده نیستم یا فیتیش ندارم. خوشمم نمیاد تحقیر بشه. خوشمم نمیاد این رابطه هر روز باشع. تفننی به صورت مای دو – سه بار. از دید یک تفریح نگاه می کنم. حتی از طرفی خوشم میاد از پسرا هم سواری بگیرم. حالا یا قلمدوش سواری یا به صورت چهار دست و پا. در کل از دید یک تفریح و سرگرمی نگاه می کنم نه تحقیر شدن خودم یا طرف مقابل. این واقعا کجاش اشکال داره؟

    1. Nima می گوید

      من دوست دارم زیر پای زنان له شم مخصوصا شکمم لطفا جواب بدید

  3. Help me می گوید

    سلام خدمت دکتر عزیز
    من به پای خانوما علاقه دارم ولی نه هر پایی پاهایی ک واقعا خوشکل باشه . و اینکه اطلاعاتی درباره فوت فتیش نوشته اصلا شاید فقط ۱۰٪ با من یکی باشه و پای اون شخص فقط توجهمو جلب میکنه .
    و
    جوری نیست ک با دیدن پا یا لمس کردن ارضا بشم یا فقط به پا علاقه داشت باشم یا اینکه موضوع علاقه داشتن به پا زندگیمو مختل کرده باشه و به رابطه جنسی و … حس نداشت باشم نیست

    ولی مشکل من اینجاس ک وقتی این موضوع به نامزدم گفتم بهم گفت که تا وقتی ک این موضوع درمان نکنم رابطمون منتفی

    ولی من فکر نمیکنم ک فوت فتیش باشم فقط علاقه دارم

    و اینکه هیچ کسی جز نامزدم نمیدونه این موضوع و نمیخوام خانوادم متوجه بشن
    امکان داره به صورت چت بهم مشاوره بدید
    ممنون میشم راهنماییم کنید 🙂🌹

  4. کمک می گوید

    به نظر من پاتو در اختیارش بزار کامل و راحت باهاش درباره این موضوع صحبت کن تا به دیگران نگاه نکنه و هر کار می خواد با پای خودت بکنه

  5. مهدی می گوید

    درود بر شما، مقاله ی خوبی بود اما تا فوت فتیش نداشته باشی نمیتونی در موردش نظربدی، تمام مشاوره ها هم بی فایده اند و موقتی، فقط با دارو میتونی خودتو گول بزنی، من روانشناس رفتم، دارو درمانی هم کردم، اما بعد مدتی دوباره برگشت کرد،
    اگرچه من کاملا راضی هستم چون همسرم به صورت معجزه آسایی دوست داره این کارم رو، البته این رو هم بگم من فتیش رو به عنوان مکمل سکس میدونم، ولی درد بچه هایی که در حسراند رو 35 سال توی این کشور بی فرهنگ کشیدم، خانمها لطفا اجازه بدید همسر یا دوست تون برای این رابطه پیش شما احیاس امنیت کنه، باورکنید اگر بهش اجازه بدید، زندگیشو نجات دادین، اصلا پیشنهاد میکنم خودتون رو به خواب بزنید و بذارید کارش رو بکنه، بخدا این بهتره تا هزار جور داروی شیمیایی روان گردان، کم کم براس عادی میشه، بذارید زمان حل کته، در دسترس باشید برای جفت تون

  6. محمدرضا می گوید

    با سلام من یه قوت فتیش هستم.بنظرم خانمها خیلی رو این موضوع حساس نباشن اگه طرف مقابلشون همچین حسی داره.برای امثال ما علاوه برسایراندام ها پاها هم جاذبه فوق العاده جنسی دارن و دلمون میخواد علاوه بر اون چیزایی که بقیه دوس دارن پاها رو هم ببوسیم یا به نحو دیگه ای ازش لذت ببریم.

  7. علی می گوید

    چطوری بدون مراحعه با پزشک درمانش کنم

  8. VAHID می گوید

    اصلا راهی داره که درمان بشه؟ درمان قطعی نه به صورت مقطعی . هزینه مالی هم برام مهم نیست. فقط درمان بشم. زندگیم داره از هم می‌پاشه . تو رو خدا کمکم کنید

    1. امیر ذبیحی می گوید

      سلام وقت بخیر
      بله شما برای توسط متخصصین و روانشناسان مرکز ذهن آرا تحت درمان قرار می گیرد و مرحله به مرحله برای درمان جلو میرید تا زمانی که این مشکل کامل رفع بشه

  9. مرتضی می گوید

    درود
    من مدتی هستش که به پا های خانم ها علاقه مند شدم و مخصوصا پا هایی که لاک های سفید و مشکی دارند و با دیدن اونها تحریک میشم اصلا هم دست خودم نیست و ناخودآگاه این اتفاق می افته . این کار یعنی من به فوتفیتیش علاقه دارم یا کلا از نظر ذهنت جنسی تغییر کردم ؟
    یه مدتی هم برای دست خانم ها این اتفاق برام پیش اومده بود و زل میزدم به دست خانمی که لاک داره و بی اختیار خیره می شدم بهش. علاوه بر فوت فتیش ، فتیش دست هم داریم یا من کلا بر روی انگشت های لاک زده شده علاقه مندم ؟ چطوری این مشکل رو درمان کنم؟

    1. امیر ذبیحی می گوید

      سلام خدمت شما
      بله این علاقه جنسی به پا ها یا به اصطلاح فیتیش پا هستش.
      احتمالا ذهنیت جنسی شما تمایل به دست ها و پا ها بیشتر از دیگر اعضای بدن هستش که ممکن درآینده و در روابط زناشویی دچار مشکل بشید پس بهتر این اختلال رو درمان کنید

  10. محمد می گوید

    سلام،پسر هفت ساله من تمایل به ماساژ دادن و ور رفتن با پاهای دیگران رو داره،خیلی افراطی نیست توی این موضوع ولی چندبار این قضیه تکرار شده و ازش لذت میبره،طوری که توی چهرش قشنگ معلومه.خواستم بدونم چکار باید بکنم؟خیلی این موضوع واسم ناراحت کننده است.

    1. ایمان می گوید

      سلام دوست گرامی

      من روانشناس نیستم و تنها در جایگاه یک دوست و با توجه به تجربیات شخصی و دیده‌ها و شنیده‌ها با شما صحبت می‌کنم و گفته‌های من تنها یک پیشنهاد دوستانه هست که در درجه اول شما و همسرتون باید با خرد خودتون ارزیابی کنید و در صورت صلاحدید، به کار بگیرید.

      به گمان من فرزند شما در حال رویارویی با احساساتی هست که براش تازگی داره و پیش از این تجربه نکرده و شایسته هست که شما به عنوان پدر و مادر اولین کسانی باشید که درباره این تجربه (و تجربه‌های آینده، اگر گام اول رو به درستی بردارید) کاملا دوستانه باهاش صحبت کنید و این اطمینان رو بهش بدید که شما براش بهترین‌ها رو می‌خواید و می‌تونه با خیال راحت درباره احساساتش و تجربیاتش با شما صحبت کنه (با این شرط که خودتون رو مالک و داور ندونید و از قضاوت بپرهیزید و تنها دوستش باشید و اجازه بدید راهش رو پیدا کنه).
      طوری برخورد نکنید که احساس کنه کار یا رفتار عجیبی ازش سر زده. اول باید ریشه رو پیدا کنید و ببینید که از این رفتار چه احساسی داره و چرا این کار رو می‌کنه؟ درباره حریم شخصی هر فرد و میزان نزدیکی و صمیمیت در روابط بهش توضیح بدید. کمکش کنید متوجه بشه چه کارهایی رو برای چه افرادی و در ازای چه چیزی انجام بده و از چه کارهایی دوری کنه.

      در نهایت بهش بگید که توی این زندگی تنها خودش هست که باید از تن، روان و روح خودش مراقبت و پاسداری کنه تا بتونه در مسیر رشد و کمال به درستی گام برداره، پیش از هر چیز از خودش بپرسه آیا این پندار، گفتار و کردار به من در راه رشد یاری می‌رسونه یا نه و چه بسا ممکنه به من آسیب بزنه و اینکه شما همیشه و هر زمان آماده هستید که باهاش همدلی کنید و در حد بینش خودتون راهنماییش کنید.

      همونطور که بهش یاد می‌دید از یک کارد برای خرد کردن میوه استفاده کنه، لازمه بهش گوشزد کنید که می‌تونه از همون کارد برای آسیب رسوندن به دیگری استفاده کنه؛ در این دوراهی تنها خود فرد هست که باید انتخاب کنه و در اوایل مسیر زندگی، زمزمه‌ آموزه‌های شما به عنوان پدر و مادر در درونش هست که می‌تونه نقش مهمه در تعیین سرانجام فرزندتون داشته باشه. یادتون باشه که شما هم همراه و همگام با کودک در حال رشد هستید و درنهایت خودتون و فرزندتون با هم هستید که میتونید به این رابطه معنا ببخشید و در این راه به هم کمک کنید. برای پدر بهتری بودن یک راه ساده وجود داره: از بچه بپرسید دوست داره چه کاری انجام بده، همراهیش کنید و شما بهترین پدر هستید.

      قدر این موهبت پاک رو بدونید، دوست و همراهش باشید و در جایی که باید دستش رو رها کنید و بگذارید در مسیرش قدم برداره. کلام مهرآمیز شما می‌تونه نگهدار فرزندتون در لحظات چالش برانگیز زندگی باشه، حتی پس از شما

      رستگار باشید

      همینت بسنده‌ست اگر بشنوی
      که گر خار کاری سمن ندروی

  11. علی می گوید

    پس حالا خانم های روشنفکر فهمیدین جمله “پوشش من به کسی ربط نداره” بی معنیه و روی بقیه افراد چه تاثیراتی میزاه حتی کسی هم که سالمه چیز های دیگه ای روش تاثیر داره

  12. امیدا می گوید

    منم عاشق پاهای خانومام

  13. ,,, می گوید

    سلام وقت بخیر
    من پسری تقریباً ۱۳ ساله هستم من چند سال است که به این بیماری مبتلا شدم و فقط بعضی از پا ها رو دوست دارم البته از پسر ها هم ممکنه اما دخترا بیشتر
    الانم که یکم بزرگ تر شدم واقعا دارم دیونه میشم آنقدر وسوسه این کار شدم که دلم میخوام یکی رو بیارم دست پاشو ببندم پاشو هم بلیسم هم گ. ا ز. بگیرم و یا قلقلکش بدم
    من هم داره کم کم آبروم جلو هر کسی که منو می‌شناسه میره و هم آنقدر هوس پا دختر میکنم که نمیتونم تحمل کنم چند وقتی دخترای فامیل میزاشتن ولی والدین داشتن شک میکردن منم که نمیخوام کسی بفهمه
    من آنقدر این کارو دوست دارم مهم نیس رفع بشه فقط میخوام کاری کنم آبروم نره وگرنه من مشکلی ندارم خیلی هم خوشم میاد

    ممنون میشم اگر جواب بدهید

  14. ناشناس می گوید

    سلام من هم این مشکل رو دارم کسی هست بیاد باهاش حرف بزنم یکم آروم بشم البته اونم مثل خودم باشه درکم کنه دارم دیوونه میشم آخه من حتی از کلاس اول هم این مشکل با کنه تا همین الان ۱۵ سالمه خیلی اذیت میشم با پای همه تحریک میشم البته خانوم ها فقط کم کم همه متوجه می شن میشه کمکم کنید

نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0