درمان احساس پوچی ناشی از افسردگی

اگر احساس پوچی و تنهایی می‌کنید، شما تنها نیستید. همه ما در زندگی خودمون چالش هایی داریم مثل از دست دادن یک عزیز،درگیری با زندگی پر تنش،درگیری با مواد مخدر،نتیجه نگرفتن از یک امتحان مهم و… . این چالش ها ما رو بر اساس شخصیت ها و افکارمون تحت تاثیر قرار میدهد.
احساس پوچی می‌تواند به راحت‌ترین شکل ممکن کیفیت زندگی را کاهش دهد و ما را با حجمی از احساسات ناخوشایند، تنهایی و افسردگی و حتی خودکشی روبه‌رو کند. شناخت این پوچی و تلاش برای ریشه‌یابی آن اولین و بهترین قدم در این مسیر است که در حل مسائل مشکلات اهمیت دارد.
برای بیان درمان احساس پوچی و افسردگی ناشی از آن بهتره اول به صورت کافی و خلاصه در موردش حرف بزنیم. پوچی احساسی است که شما را برای انجام هر کاری به عقب هدایت می‌کند و پوچی همان گرفتن انرژی برای رسیدن به هدف یا حتی ازب ین بردن هدف شخص به صورت کامل و زمانی که فرد احساس می کند در دریای از استرس و نگرانی و غم غرق شده است.

این احساس پوچی در زندگی به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات احساس پوچی و بی انگیزگی به صورت موقتی و کوتاه (طبیعی است) اتفاقمی‌افتد. و گاهی بعضی افراد را درگیر میکند و نظم زندگی آنها را بهم می ریزد.

منبع apa
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0