فواید نوروفیدبک و تاثیر آن بر حافظه افراد

نوروفیدبک

فواید نوروفیدبک و تاثیر نوروفیدبک بر حافظه افراد

نوروفیدبک

حافظه ای بهتر، با نوروفیدبک

آیا تاکنون چیزی درمورد نوروفیدبک و تاثیر نوروفیدبک شنیده‌اید؟ چند دقیقه با ما همراه باشید!

یکی از بزرگترین مشکلات همه افراد در زندگی شغلی و روزانه، توانایی یادآوری مداوم و دقیق اطلاعات است. یک فناوری را تصور کنید که به طور طبیعی، بدون هیچ گونه عوارض جانبی، می تواند به بهبود حافظه شما در طولانی مدت کمک کند!

یکی از فواید نوروفیدبک بهبود حافظه افراد می باشد.

عملکرد صحیح امواج مغزی تتا با حافظه کوتاه مدت و کار ارتباط دارد. چالش در این واقعیت است که با افزایش سن، این عملکردهای امواج مغزی می توانند از کارآیی کمتری برخوردار شوند. در حال حاضر برای تلاش برای مقابله با این مشکل از چند دارو استفاده می شود که اساساً برای کمک به کاهش آلزایمر و کاهش شناختی استفاده می شوند. مطالعات اخیر تأثیر نوروفیدبک در بهبود عملکرد حافظه افراد را به اثبات رسانده است.

یکی از این مطالعات، در گروه روانشناسی، دانشگاه ملی چنگ کونگ، تایوان ، نشان داد که نوروفیدبک پیشرفت قابل توجهی در جهت دهی به حافظه انسان ها ایجاد کرده است. (این توانایی به خاطر سپردن جزئیات مربوط به محیط و جهت گیری مکانی در یک بازه زمانی خاص است)

علاوه بر این ، در هر دو گروه مسن و جوان، افراد جوان و پیر هر دو رویدادهای گذشته را به روشی مشابه به طور مداوم به یاد می آورند.

تاثیر نوروفیدبک

این مطالعه همچنین نشان داد که تاثیر نوروفیدبک باعث بهبود توجه و عملکرد حافظه فعال و فعالیت تتا در حالت استراحت برای بزرگسالان می شود. علاوه بر این ، شرکت کنندگان جوان تر نیز از نظر بهبود عملکرد اجرایی خود از پروتکل حاضر بهره مند شدند.

چگونگی تاثیر نوروفیدبک به حافظه افراد

ابتدا کارایی مغز شما را اندازه گیری می کند

در مرکز Carlton NeuroFeedback از یک فناوری پیشرفته به نام qEEG (الکتروانسفالوگرام کمی) برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل جریان الکتریکی در هر لوب مغز استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر مشکلات حافظه شما نتیجه عدم تعادل در امواج تتا باشد، آن را پیدا خواهند کرد.

سپس “مغز شما را دوباره آموزش می شود” تا کارایی بیشتری داشته باشد.

پس از اتمام اندازه گیری ها ، یک پروتکل آموزش شخصی برای بهبود هرگونه عدم تعادل اساسی به شما ارائه می شود. جلسات آموزشی دلپذیر و لذت بخش است. تنها کاری که باید بکنید این است که آرام بنشینید ، آرام باشید و فیلم تماشا کنید!

در طول جلسه، حسگرهایی را وجود دارند که امواج مغزی شما را اندازه گیری می کنند و تجهیزات بر اساس نتایج شما بازخورد صوتی و تصویری را ارائه می دهند.

درست مانند ورزش فیزیکی بدن ، بافت عضلانی جدیدی ایجاد می کند ، با گذشت زمان ، نوروفیدبک مسیرهای عصبی جدیدی را در مغز شما ایجاد می کند. این مسیرهای سالم، دریچه ورود به دقت و عملکرد بهتر ذهنی هستند. همه بدون مصرف حتی یک قرص!

دریابید که چگونه می تواند کمک کند –

اگر شما آماده هستید تا بدانید که تاثیر نوروفیدبک چگونه می تواند به شما یا یکی از عزیزان شما کمک کند ، با ما مرکز مشاوره ذهن آرا تماس بگیرید و اطلاعات کامل را دریابید.

فواید نوروفیدبک

پیدا کردن مشاور خوب و حرفه‌ای مرکز مشاوره‌ای که بهترین خدمات را در زمینه نوروفیدبک به شما ارائه دهد می‌تواند معضل بزرگی باشد. خصوصا اگر برای بار اول می‌خواهید به روان درمانگر مراجعه کنید. شما می‌توانید برای مشورت و کسب اطلاعات بیشتر درمورد مراکز مشاوره خوب در شمال و شرق تهران در زمینه درمان و تاثیر نوروفیدبک با کلینیک ذهن آرا تماس بگیرید.

ما اینجا هستیم تا شما را به بهترین متخصصین مربوط به مشکل شما را چه در مرکز مشاوره ذهن آرا و چه در کلینیک‌های دیگر ارجاع دهیم.

امتیاز دهید.
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0