روانشناس خوب در اصفهان

بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ بنا به دلایل شخصی به دنبال دکتر روانشناس خوب می گردند، اصفهان هم یکی از شهرهای بزرگ ایران است که بسیاری از افراد به دنبال روانشناس خوب یا دکتر روانشناس در اصفهان هستند. در این مقاله از کلینیک فوق تخصصی دهن آرا قصد داریم مرکز روانشناسی شوق زندگی، بهترین مرکز روانشناسی در اصفهان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دکتر روانشناس در اصفهان – مرکز روانشناسی شوق زندگی

دکتر روانشناس در اصفهان

1- خدمات آموزشی
۲- خدمات  درمانی در دو بخش بزرگسالان  وکودکان
۳- خدمات روانسنجی
که در کل شامل این مجموعه خدمات می گردد:
⭐ مشاوره پیش از ازدواج وتحلیل تستهای مربوط به ازدواج
⭐مشاوره خانواده،زوج درمانی ودرمان تعارضات زناشویی،
⭐مشاوره ومداخله در بحران طلاق ومشکلات زناشویی
⭐ روان درمانی افسردگی،وسواس،پرخاشگری،اضطراب،روانکاوی
⭐مشاوره وروان درمانی کودک ونوجواتشخیص وارزیابی کودکان
⭐توانبخشی توجه وتمرکز و حافظه کودکان
⭐اجرا وتفسیر روانشناختی تست های هوشی واستعدادیابی کودکان
⭐مشاوره وبرنامه ریزی تحصیلی کنکورو مشاوره شغلی وسازمانی
⭐برگزاری کارگاههای تخصصی تست وکسلر ،تست بینه ،کارگاه درمان اختلال یادگیری،اوتیسم،فرزند پروری موفق،هوش افزایی کودکان،کارگاه مشاوره خانواده با رویکرد سیستمی،

ویژگی های یک دکتر روانشناس خوب – مرکز روانشناسی خوب

یکی از مسائلی که افراد هنگام مراجعه به یک روانشناس خوب، چه برای امر درمان یا چه مسائل دیگری مانند مشاوره شغلی مد نظر قرار می دهند، شخصیت و اخلاق خود آن پزشک می باشد. لذا دانستن اینکه چه ویژگی های شخصیتی در روانشاسان بیشترین اهمیت را دارد می تواند امر مهمی باشد.

ویژگی های شخصیتی افراد ممکن است اکتسابی باشد، یا می تواند تحت تاثیر شرایط رشد و کودکی افراد در آنها به وجود بیاید. روانشناسانی که به عنوان روانشناسان خوب و موفق شناخته می شوند، تمام ویژگی هایی که افراد و مراجعه کنندگان آنها از یک دوست خوب انتظار دارند را دارا می باشند. آنها معمولا افرادی خون گرمی هستند که رفتار های دوستانه ای دارند و شما را در اموری که برای آنها تلاش می کنید، تشویق می کنند. در این مقاله، برخی از ویژگی های مهم این روانشناسان خواهیم پرداخت. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

دگتر روانشناس علاقه ی پیوسته به یادگیری دارد!

یکی از ویژگی های یک روانشناس موفق این است که او دائما علاقه ی شدیدی به یادگیری دارد و هیچگونه فرصت آموزشی را از دست نمی دهد. او همواره تلاش می کند تا علم و دانسته های خود را مطابق آخرین تحقیقات و دستاورد های علمی روز نگهدارد تا بتواند بهترین خدمات را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهد.

مهارت های ارتباطی خوبی دارد

یکی از آیتم هایی که برای روانشناسان با کیفیت بسیار هائز اهمیت می باشد، این است که این افراد باید مهارت های ارتباطی عالی چه در زمینه نوشتاری و چه گفتاری داشته باشند، و بتوانند به صورت قوی و موثری با مخاطبان و گروه های مختلف افراد ارتباط برقرار کنند.

دلسوز بیماران خود است

یک روانشناس خوب، بسیار دلسوز بیماران و مراجعه کنندگان خود بوده و می تواند عمیقا با آنها در برابر مشکلات و سختی ها و درد هایشان همدردی و همدلی داشته باشد. همچنین روانشناسان با کیفیت می توانند رنج و سختی بیماران خود را تا حدی التیام بخشیده و به آنها کمک کنند تا احساس راحتی و خوشحالی مجددی داشته باشند.

روانشناس خوب صبور است

یکی از ویژگی هایی که روانشناسان موفق همگی در آن مشترک هستند صبوری زیاد است. این افراد می توانند هم زمان مطالعات طولانی مدت و هم در مواقع بررسی بیماران و درمان آنها بسیار صبورانه عمل کنند. آنها می دانند که بیماران برای رسیدن و به دست آوردن سلامت روانی خود، ممکن است به مدت زمان نسبتا زیادی احتیاج داشته باشند، پس سعی می کنند تا با صبر و حوصله با آنها رفتار کنند و در امر درمان عجله ای به خرج ندهند.

به اخلاقیات اهمیت می دهند

یک روانشناس موفق و با تجربه، همیشه برای خود یک اصول و قواعد اخلاقی مخصوص دارد که شدیدا نسبت به آنها حساس بوده و همیشه آنها را رعایت می کند. یک روانشناس خوب می داند که اعتمادی که افراد نسبت به او دارند تا چه حد با ارزش است و برای همین جلسات خود با بیماران را همیشه محرمانه نگه می دارد. آنها همچنین می دانند که کار و شغل آنها می تواند تاثیرات بسیار زیاد و شگفت انگیزی بر روی بیماران آنها داشته باشد، و برای همین هیچگاه در کار خود سهل انگاری نمی کنند.

قابل اعتماد هستند

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که دکتر روانشناس خوب و با کیفیت باید آن را داشته باشد قابل اعتماد بودن است. یک روانشناس خوب بسیار قابل اعتماد است و می تواند حس اعتماد به نفس و اعتماد متقابل را در بیماران خود نیز ایجاد کند تا بتواند به بیماران خود بهتر و با کیفیت بیشتری خدمت کند.

نیاز به دکتر روانشناس در اصفهان دارید ؟!


اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره 03142622460 با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین جمشیدیان مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید.


امتیاز دهید.
نوشتن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

404 Not Found

404 Not Found


nginx/1.18.0